evomag menține ritmul investițiilor și anunță pentru acest an investiții de 500.000 de euro, ca parte a strategiei de dezvoltare. Fondurile vor fi direcționate către extinderea prezenței pe marketplace-uri internaționale, automatizarea proceselor logistice, dezvoltarea serviciilor existente și introducerea unui nou serviciu care vizează reparațiile de telefoane mobile.
„2025 este anul eficientizării pentru evomag. Ne concentrăm pe optimizarea operațiunilor logistice, prin automatizarea proceselor din depozit și creșterea capacității de stocare. Aceste măsuri ne vor permite să îmbunătățim semnificativ rapiditatea și fiabilitatea livrărilor, consolidând astfel încrederea clienților noștri. În același timp, extinderea la nivel internațional prin intermediul marketplace-urilor, ne oferă oportunități de creștere pe noi piețe”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evomag.
Dezvoltarea segmentului corporate și a serviciilor
evomag va pune un accent deosebit anul acesta pe dezvoltarea segmentului corporate, consolidând departamentul dedicat vânzărilor către companii și instituții publice.
În plus, compania va continua să dezvolte zona de servicii cu valoare adăugată, precum montajul de aer condiționat, a electrocasnicelor, pentru televizoare, asamblarea calculatoarelor și mentenanța acestora și serviciile GSM, inclusiv reparațiile de telefoane mobile.
„Prin extinderea gamei de servicii și consolidarea relațiilor cu partenerii corporate, ne propunem să oferim soluții complete și personalizate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Acest demers reflectă angajamentul nostru de a aduce valoare adăugată și de a construi parteneriate durabile”, a adăugat Mihai Pătrașcu.
Soluții de finanțare pentru creștere accelerată
Un obiectiv strategic pentru 2025 este atragerea de parteneri financiari care să sprijine planurile de expansiune și să contribuie la atingerea cifrei de afaceri de 100 de milioane de euro în următorii ani.
„Retailul este o industrie care necesită un cash flow consistent pentru a susține investițiile în logistică, tehnologie și servicii. Atragerea de parteneri financiari reprezintă un pas esențial pentru a transforma evomag într-un jucător de referință pe piața regională de eCommerce”, subliniază CEO-ul evomag.
Comunicare directă și transparentă
Și în acest an, compania își reafirmă angajamentul față de clienți, cu o comunicare mai directă și transparentă, menținând focusul pe oferte reale și prețuri competitive. Noua identitate de brand, lansată pe piață la finalul anului trecut, întărește deschiderea evomag către o relație autentică cu clienții săi, oferindu-le o experiență de cumpărare simplă, fără artificii.
Anul acesta, evomag își consolidează poziționarea în acord cu valorile companiei: transparență, adaptabilitate și orientare către client, inițiativă care are ca scop diferențierea brandului pe o piață tot mai competitivă și de a reafirma angajamentul față de calitate și inovație.
Creștere de 20% în 2025
Pentru evomag, 2024 a însemnat o creștere de aproximativ 20% a cifrei de afaceri față de 2023, la circa 50 de milioane de euro, susținută de o cerere ridicată pentru produsele din categoriile de bază, în care compania este consacrată. În plus, serviciile oferite de companie, precum montajul de aer condiționat, asamblarea calculatoarelor și reparațiile de telefoane mobile, s-au dublat ca volum și valoare.
Pentru 2025, evomag estimează un plus de 20% al business-ului, o accelerare a creșterii comerțului online, cu un avans general al pieței de aproximativ 10 – 15%, în timp ce retailul offline va înregistra o creștere mai modestă.
Be the first to comment