Sameday va livra până la finalul perioadei aferente campaniei Black Friday peste 3.6 milioane de colete. Față de anul trecut, procentul total al livrărilor a crescut cu aproximativ 20%.
Numărul de colete livrate în easybox, în primele 4 zile de campanie a fost de peste 1 milion, volum cu 85% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Peste 5 000 de colegi și colaboratori au lucrat pentru ca această ediție de Black Friday să fie un succes, fără întârzieri în livrarea coletelor. Peste 4 200 de curieri, sortatori și manipulanți au lucrat în schimburi pentru a asigura livrarea coletelor. Cele peste 3 500 de mașini au contribuit la livrarea coletelor într-un timp mediu de 1,4 zile / trimitere, păstrând ritmul accelerat de anul trecut.
„Black Friday este mereu o provocare pentru noi, însă cu fiecare an devenim tot mai pricepuți în gestionarea unui volum mare de colete ce trebuie livrate într-un timp extrem de scurt. Este un efort de echipă, care, fără susținerea partenerilor, a magazinelor online și în special a colegilor din companie, ar fi greu de realizat. Anul acesta, în ciuda începutului dificil, vedem o campanie de Black Friday bună care este în desfășurare încă pentru mulți dintre partenerii noștri, care nu au încheiat sezonul de reduceri. Ne așteptăm ca volumele să se mențină la un nivel ridicat până la finalul anului și să reușim să respectăm promisiunea de livrare pentru consumatori.” a declarat Lucian Baltaru, Fondator și CEO Sameday Group.
Dintre clienții Sameday, industriile de Fashion și Îngrijire personală și cosmetică au fost cele care au generat cel mai mare număr de livrări, urmate de IT & C, Jocuri, cărți și birotică.
Easybox – serviciul de livrare preferat de români
Peste 1 milion de comenzi au avut destinația easybox în primele patru zile ale acestei ediții a Black Friday, reprezentând un procent de 60% din totalul comenzilor. Metoda de plată preferată de clienți a rămas plata cu cardul, prepay. Doar 26% dintre clienți au pentru plata ramburs, la easybox.
Popularitatea acestui serviciu este datorată flexibilității, metodei simple de utilizare a lockerelor și a proximității față de zonele de reședință. Sameday a investit în ultimul an în extinderea rețelei, astfel că acum, pe teritoriul României sunt 3 650 de lockere easybox, și peste 4 200 în regiune. La nivel național, distanța medie până la cel mai apropiat easybox este de 7 minute de mers pe jos, respectiv de 3-5 minute în București și orașele mari. Datorită proximității și beneficiilor de confort aduse consumatorilor, acest serviciu de livrare este în topul preferințelor consumatorilor.
Timpul minim de staționare a unui colet în easybox a fost de puțin peste un minut. Clienții care au ridicat comanda de la easybox în mai puțin de două ore de la primirea SMS-ului de confirmare a livrării au avut șansa de a se înscrie în concursul pentru câștigarea unui iphone 14 pe zi. Peste 65 000 de înscrieri s-au înregistat în primele patru zile ale tombolei.
Bucureștenii, cei mai numeroși fani ai Black Friday
Ca și anul trecut, Bucureștiul a ocupat primul loc în materie de număr de comenzi, cu peste 300 000 de livrări în doar patru zile. Fruntaș a fost sectorul 6, care a repezentat un procent de 22% din totalul livrărilor companiei, depășind astfel cele mai mari orașe ale țării.
La capitolul volume livrate, topul este completat de Cluj-Napoca, cu peste 70 000 colete, urmat de Iași, cu 47 000 colete, și Bacău și Timișoara, fiecare cu peste 40,000 comenzi livrate.
Investiții pentru servicii de top
Pentru a satisface nevoile clienților, dar și ale consumatorilor finali, Sameday a investit aproximativ 50 milioane de euro în ultimele luni în tehnologii și soluții care să acomodeze un număr cât mai mare de comenzi. Astfel, capacitatea de manipulare a crescut cu 20 000 de colete pe oră, față de anul trecut.
Alte investiții importante au fost făcute în proiecte precum extinderea rețelei easybox, care a crescut cu 41% față de anul trecut. 1 485 de lockere extra au fost instalate pe tot teritoriul țării, rețeaua easybox fiind disponibilă în 333 orașe din România. O altă investiție importantă care a ajutat la fluidizarea serviciului home delivery este dezvoltarea Interactive Delivery Management, platforma prin care clienții finali pot urmări livrarea și pot ști intervalul de 3 ore în care este realizată livrarea, uitând de grija coordonării cu curierul.
Mai mult, Sameday a mărit flota auto până la 3 500 de mașini, a crescut numărul angajaților împlicați în procesare și livrare cu 15% și a investit 7 milioane de euro în dotarea huburilor cu echipamente care să extindă capacitatea operațională.
Be the first to comment