Ministerul Antreprenoriatului și Turismului dorește să promoveze România prin intermediul formatorilor de opinie

Constantin Daniel Cadariu, Ministrul Antreprenoriatului și Turismului. FOTO BizPLUS
Constantin Daniel Cadariu, Ministrul Antreprenoriatului și Turismului. FOTO BizPLUS

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) realizează o consultare de piață, în vederea derulării ulterioare a unei achiziții de servicii pentru strategia de publicitate în online prin influenceri, cu scopul creșterii nivelului de conștientizare a turiștilor străini și interni cu privire la România ca destinație atrativă, potrivită pentru city-break. Anunțul a fost publicat pe SEAP (https://bit.ly/3Nh4bDf), iar data limită de  transmitere a propunerilor este 28 iunie.

Principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează rețelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai țării noastre. Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracție), precum și experiențele enogastronomice.

Acțiunea urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an și vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 și 1 milion de urmăritori) și mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).

Propunerile transmise în urma publicării anunțului pe SEAP trebuie să cuprindă informații relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât și din Europa (două piețe: UK și Germania), pentru fiecare categorie indicată și al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum și alte date referitoare la criteriile de evaluare și costuri.

Acțiunea face parte din campania integrată de promovare a destinației turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de MAT, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național, conform planului agreat.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*