Lagardere Travel Retail aniversează 25 de ani pe piața de retail din România

Lagardere Travel Retail aniversează 25 de ani pe piața de retail din România. FOTO DBO People

50 de orașe, 8 aeroporturi, peste 1000 de locuri de muncă create la nivel național, 200 de antreprenori parteneri, circa 300 de puncte de vânzare și un portofoliu de 6 brand-uri (Inmedio, SO!Coffee, Relay, 1Minute, Hub Convenience și Natoo): acestea sunt doar câteva dintre reperele care definesc afacerea Lagardère Travel Retail în România, la aniversarea a 25 de ani de prezență pe piața locală.

Cu o cifră de afaceri de 829 milioane de lei raportată în 2021, Lagardère Travel Retail și-a construit operațiunile pe piața locală în linie cu abordarea și experiența sa de lider global pe cele trei linii principale de business din retailul destinat călătorilor: Duty Free, Travel Essentials și Food Service.

Prin planul său de investiții de circa 50 de milioane de lei până la finalul lui 2023, Lagardère Travel Retail își propune să întărească segmentul local de travel retail (comerț specific pentru zonele de tranzit/călătorii) și să ofere tuturor călătorilor care tranzitează România servicii impecabile, în linie cu exigențele și tendințele viitorului. În toți acești ani, compania și-a consolidat statutul de promotor al schimbării pe piața locală, impunând noi standarde de operare în linie cu criteriile și valorile date de leadership-ul global pe acest segment. Succesul ultimilor 25 de ani este rezultatul unei munci de echipă, care are în prim plan nevoile și cerințele clienților. Pentru aceștia, Lagardère Travel Retail România generează, în mod constant și creativ, un mediu atractiv pentru un profil de călător mai rafinat, atent cu timpul său.

„Ceea ce ne dorim pentru România este să aducem în continuare acel tip de plus valoare pe segmentul nostru de activitate care decurge din expertiza internațională a grupului. Concret, prin tot ceea ce facem ne propunem să ducem industria de travel retail locală la nivel următor, la adevăratul său potențial de piață. Dacă acum, la nivel global, retail-ul reprezintă în medie circa 40% din structura de venituri a unui aeroport, în România suntem la jumătate. De aceea, vom face tot ceea ce ține de noi ca experiența de a tranzita sau a călători în România să fie una memorabilă, la standardele pe care le admirăm în marile aeroporturi și hub-uri globale de transport.”, a declarat Marius Văcălău, CEO Lagardère Travel Retail România.

În acest moment, pe piața din România, grupul Lagardère Travel Retail operează cu 6 branduri – Inmedio, Relay, SO!Coffee, 1Minute, Hub Convenience și Natoo, având în total aproape 300 unități. Bugetul de investiții pentru anul în curs este de aproximativ 23 de milioane lei, iar pentru 2023 acesta va crește până la 25 de milioane lei. OCTOMBRIE 2022 / COMUNICAT DE PRESĂ 2/2 Evoluția favorabilă a pieței de retail a făcut ca, la finalul anului 2021, compania să depășească cu aproximativ 7% vânzările totale la nivel de rețea, raportat la cifrele din 2019.

Conform ultimelor estimări, în 2022 cifra de afaceri se va apropia de pragul de 1 miliard de lei. Cea mai mare parte a creșterii din acest an se datorează extinderii rețelei de branduri existente, dar și lansării de noi concepte și testării de noi canale. Business-ul solid, orientat spre oferirea de servicii la cel mai înalt standard călătorilor români, este în linie cu strategia globală a Grupului Lagardère Travel Retail, unul dintre jucătorii cu o istorie consacrată, de peste 170 de ani.

Lagardère Travel Retail este un grup cu prezență în 42 de țări, pe toate continentele, fiind singurul jucător global care acoperă un mix complet de linii de business din domeniul retail-ului de călătorie – Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Dining/ Foodservice – cu spații de retail în 260 de aeroporturi și 710 gări și cu venituri de 5,5 miliarde de euro în 2019.

„România este un pilon important în cadrul grupului, din punct de vedere al performanței și profitabilității, confirmând un trend ascendent an de an, prin prisma cifrei de afaceri, a numărului de magazine și a profitului obținut. Și în România, ne-am asumat misiunea de a fi un catalizator al schimbării și ne dorim ca autoritățile și marii jucători din domeniul călătoriilor (aeroporturi, gări și alte medii de tranzit) să înțeleagă că sferele de business ce gravitează în jurul călătoriilor nu sunt o sursă secundară de venit, ci reprezintă un serviciu oferit călătorului, care are capacitatea de a-i transforma percepția și experiența călătoriei. Este o carte de vizită elocventă a locului prin care trece”, a declarat Frédéric Chevalier, COO EMEA Lagardère Travel Retail.

Capacitatea companiei Lagardère Travel Retail România de a îmbina experiența și know-how-ul grupului internațional, cunoașterea consumatorului local, brand-urile și resursele, și de a pune toate acestea la dispoziția comunităților, partenerilor de afaceri și a autorităților, reprezintă un avantaj competitiv important, care consolidează, pe termen lung, poziția sa de jucător de top în industria de retail autohtonă. Obiectivul global al companiei pentru următorii ani este de a contribui activ la implementarea unor soluții care să transforme experiența călătorilor și infrastructura de travel retail, generând în același timp plus valoare economică pe întreg lanțul valoric.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*