Cătălin Țibuleac, președintele Asociației Delta Dunării. FOTO Adrian Boioglu
Președintele Asociației Delta Dunării, Cătălin Țibuleac, a fost invitatul jurnalistului Adrian Boioglu la BizPLUS TV.
El vorbește despre ceea ce reprezintă parteneriatul public-privat în Delta Dunării, dar și despre ce înseamnă turismul sustenabil în această zonă.
Cătălin Țibuleac explică ce trebuie schimbat în legislația Rezervației pentru ca să nu mai apară probleme în Delta Dunării.
Președintele asociației prezintă și ce oportunități au oamenii de afaceri în Delta Dunării, dar și care au fost provocările întâmpinate de cei din sectorul HORECA din această zonă în perioada pandemiei.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Ministrul Cseke Attila a semnat 60 de noi contracte finanțate prin componenta C10 – Fondul Local din Planul Național de Redresare și Reziliență, pentru construirea de locuințe nZEB plus pentru tineri și locuințe de serviciu […]
Actualul context economic și social a crescut nevoia românilor de a avea acces la instrumente mai eficiente de finanțare, inclusiv pe zona asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare a tot crescut în ultimii ani. tbi […]
De miercuri, 21 februarie, începe prima ediție a programului de titluri de stat FIDELIS din 2024. Cu o colaborare devenitã deja tradiție, programul înseamnã și continuarea campaniei „România are sânge de rocker, acum și de […]
Be the first to comment