Klarmedia și Media Image Group fuzionează și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova

Platforma Klarmedia. FOTO Goya PR

Klarmedia, agenția de monitorizare și analiză media, anunță preluarea și integrarea Media Image Group. În urma tranzacției, Klarmedia își consolidează poziția de principal furnizor de monitorizare media în România și Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 500 de clienți și o echipă de 65 de analiști.

Cele două companii vor avea aceeași echipă de management și vor oferi întregului portofoliu de clienți acces la cele mai moderne soluții de monitorizare media disponibile la nivel internațional.

„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienților nu doar acces la surse de informații, ci date esențiale pentru decizii de business, prezentate într-un format ușor de parcurs, actualizate în timp real și completate de analize calitative. În scurt timp de la înființare, am reușit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România și acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni și know-how analitic pentru a ne susține clienții într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienți și acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”, a declarat Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.

„Astăzi facem un pas important pe piața de monitorizare din România, grație experienței celor două echipe și resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaștem nevoile clienților, dinamica industriilor și putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor”, spune Miron Mateescu, partener și director de marketing la Media Image Group.

Media Image Group este prima companie din România specializată în monitorizare media, fiind lider de piață pentru o perioadă de peste 15 ani. Klarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuț Anastase, Ramona Pîrvulescu și Octavian Petrescu și a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii și organizații publice.

Platforma online modernă Klarmedia integrează soluții tehnice inovatoare, menite să sprijine experții de comunicare și marketing în identificarea facilă a informațiilor relevante, înțelegerea peisajului media tot mai dinamic, anticiparea principalelor tendințe de comunicare, luarea de decizii rapide, care să demonstreze valoarea și aportul activităților de comunicare și marketing în dezvoltarea organizațiilor. Platforma oferă posibilitatea de a urmări subiectele de interes din toate canalele media: presa scrisă centrală și regională, radio, TV, online, social media. Totodată, clienții au acces la instrumente de măsurare și evaluare a impactului media, alerte în timp real și asistență pentru situații de criză, management reputațional, monitorizare reclame, analize și statistici aferente acoperirii media.

Portofoliul Klarmedia include companii și organizații precum: Comisia Europeană, Camera Deputaților, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Banca Națională a României, Curtea Veche Publishing, Carrefour România, Gebruder Weiss, Heineken România, HS Timber, KMG International – Rompetrol, NN România, Transelectrica, BestJobs Recrutare, Crosspoint, Axios PR&Public Affairs, Chapter 4 Communications, DC Communication, Difine PR, Goya PR, GMP PR, GOLIN, Grayling, GRF+, McCann PR, MSL The Practice, Oxygen PR, Porter Novelli, Smartpoint.

Klarmedia este membru ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și AMEC (Asociația Internațională pentru Măsurarea și Evaluarea Comunicării).

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*