Compania Brick România a demarat în cursul anului trecut un proiect de implementare a soluțiilor de energie verde pentru unitățile sale de lucru. Primul magazin Brick care a beneficiat de instalarea panourilor fotovoltaice a fost cel din Constanța, investiția pentru această unitate ridicându-se la 1 milion de lei până în acest moment. Panourile instalate pe magazinul din Constanța asigură deja aproximativ 35% din necesarul de energie, respectiv 220.000 kW anual, la o putere instalată de 196 kW. Retailerul estimează că investiția se va amortiza în 5 ani.
„Soluțiile de energie verde trebuie să se regăsească pe agenda tuturor marilor jucători economici, într-un context general în care energia reprezintă o provocare. Anul trecut am luat decizia de a implementa panourile fotovoltaice pe toate unitățile noastre de lucru și am început cu magazinul din Constanța. Pentru această unitate, am atins deja cu aceste sisteme 35% din necesar și estimăm o economie anuală de aproximativ 280.000 lei. Vom continua să investim și anul acesta în implementarea acestei soluții verzi pe alte magazine din portofoliul nostru, ceea ce asigură un management sustenabil al business-ului și reducerea gradului de dependență energetică și totodată contribuie la diminuarea poluării”, a declarat Oana Nechita, Director Executiv Brick România.
După magazinul Brick Constanța care utilizează deja energia verde, compania va extinde aceste soluții și la celelalte magazine Brick din Mangalia, Ovidiu și Giurgiu, care vor beneficia și ele de panouri fotovoltaice. În plus, magazinele pe care compania urmează să le deschidă în anii viitori în Oradea, Ploiești și București au deja inclusă în proiect implementarea energiei verzi. Obiectivul companiei este ca treptat întreg portofoliul său de unități să utilizeze energie din surse verzi. În aceeași strategie de tranziție către energia verde, Brick România are în plan pentru viitor și schimbarea flotei de mașini cu unele electrice.
Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, înființat în 2002, se află în proces de extindere a rețelei sale naționale de magazine. În prezent, compania operează cu 4 magazine: Brick Constanța, primul magazin al companiei, inaugurat încă din 2002, Brick Mangalia deschis în 2017, Brick Giurgiu deschis în 2019 și centrul regional Ovidiu inaugurat în vara anului 2021. Retailerul plănuiește inaugurarea unui magazin în Oradea, cu o suprafață de 10.000 mp în interior și peste 200 de locuri de parcare. Alte orașe vizate pentru noi deschideri în viitor sunt Brașov, Ploiești, București, Cluj sau Iași.
Be the first to comment