Gaming Video Awards dă start înscrierilor în cea de-a doua ediție, competiția continuând să caute și să premieze cel mai bun și responsabil conținut de gaming pe care creatorii îl oferă comunităților lor. Noutatea pe care o aduce ediția din acest an este introducerea unor noi categorii de concurs, printre care și unele dedicate brandurilor și agențiilor de publicitate, PR sau digital, care își pot înscrie campaniile realizate pentru comunitățile de gaming în cadrul a trei categorii specifice. Cei care vor să se înscrie în cadrul competiției o pot face accesând www.gamingvideoawards.ro, până pe 26 iulie.
Gaming Video Awards își continuă misiunea de a oferi recunoaștere acelor creatori care propun publicurilor lor nu doar energie debordantă și pricepere în jocurile video, dar și un discurs corect, live-uri și videouri de calitate și, nu în ultimul rând, o atitudine pozitivă.
“De anul acesta Gaming Video Awards introduce trei noi categorii în care invită brandurile care au creat campanii de gaming să se înscrie în cadrul competiției. Ne dorim să premiem nu doar inițiativele deștepte care promovează gaming-ul, ci să aplaudăm în primul rând curajul brandurilor de a comunica cu un public extrem de divers, care nu mai consumă media clasice. Gaming-ul este entertainment-ul generațiilor tinere, iar la Gaming Video Awards brandurile pot identifica cei mai potriviți creatori de conținut cu ajutorul cărora să comunice publicurilor sale”, spune Tudor Dăescu, Președinte al Gaming Video Awards.
Cel mai bun stream de mobile gaming și Cel mai bun video de gaming de pe TikTok sunt categoriile noi adăugate pentru streameri. În cadrul categoriilor Cea mai bună campanie de comunicare cu creatori de conținut, Cea mai bună campanie cu conținut de gaming, Cea mai bună campanie de comunicare a unui brand prin evenimente speciale de gaming, dedicate companiilor, se pot înscrie branduri sau agenții care au creat campanii cu tematică de gaming sau cu creatori de conținut. Categoriile dedicate brandurilor vor avea o politică de jurizare diferită, acestea vor fi notate doar de către juriu, care va desemna pentru fiecare câte un câștigător. Excepție face categoria Cea mai bună campanie de comunicare cu creatori de conținut, unde vor fi premiați atât brandul sau agenția care a înscris campania, cât și creatorul de conținut ales.
Competiția se desfășoară în trei etape: etapa înscrierilor, cea a votului publicului și etapa în care nume importante ce activează în gaming, media, comunicare și marketing vor juriza propunerile publicului, datele pentru ultimele două faze ale competiției vor fi anunțate curând în cadrul website-ului. Gala de anunțare a câștigătorilor va avea loc în octombrie 2021, în cadrul unui eveniment online, data exactă a evenimentului urmând a fi anunțată ulterior.
Marele câștigător al primei ediții a fost JaxiTV, care a obținut titlul de Creatorul de conținut al anului, câștigând categoriile Cel mai bun stream, Cel mai bun video de Counter-Strike: Global Offensive și Cel mai bun conținut de Tactical Shooters. Celelalte premii au mers către creatori precum Maxșialtele, Creative Monkeyz, Mădălin, Gannicus 96, ZaSami, IceManLucky, baabuska, GiulioDiz, CipFlixTV, Tedereu, Antonia Nuckle, Ovvy, Bobospider și IHATEPINK.
Gaming Video Awards este organizat de Dăescu Borțun Olteanu, evenimentul alăturându-se altora ce poartă și semnătura diviziei de gaming a agenției: Bucharest Gaming Week și Gaming Marathon.
Divizia de gaming a Dăescu Borțun Olteanu are în portofoliu clienți precum Amber, RGDA, Dev.Play, AOC Gaming și MMD (monitoarele Philips), Riot Games și League of Legends, dar lucrează împreună și cu branduri care doresc să comunice către publicurile lor prin gaming precum Philips OneBlade sau George, primul banking inteligent. De-a lungul a peste 15 ani, Dăescu Borțun Olteanu a lucrat pentru clienți din zona IT&C și gaming sau a dezvoltat campanii de gaming pentru Logitech G, Electronic Arts, King, Samsung, Razer, ESL Gaming sau Armata României.
Be the first to comment