Wizz Air: Grevele planificate de partenerul handling de la sol din cadrul Aeroportului Luton sunt așteptate să nu aibă niciun impact asupra operațiunilor companiei aeriene
Wizz Air a informat că grevele planificate de partenerul handling de la sol din cadrul Aeroportului Luton sunt așteptate să nu aibă niciun impact asupra operațiunilor companiei aeriene.
Wizz Air a venit cu precizări după ce au fost anunțate greve la partenerul său de handling de la sol din cadrul Aeroportului Londra Luton.
„Wizz Air își informează pasagerii care zboară către Aeroportul Londra Luton că grevele planificate la partenerul său de handling de la sol sunt așteptate să nu aibă niciun impact asupra operațiunilor companiei aeriene. Partenerul de handling de la sol al Wizz Air a implementat soluții de personal pentru a se asigura că operațiunile companiei aeriene nu sunt afectate.” – au informat reprezentanții companiei aeriene.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Primarul municipiului Călărași, Marius Dulce, a anunțat că au început lucrările pentru amenajarea unei parcări lângă Școala Tudor Vladimirescu, care va avea 70 de locuri și va fi gata până în data de 10 septembrie. […]
Telekom Romania anunță lansarea chatbot-ului ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de tip „self-service” pentru angajați. Chatbot-ul […]
Pe măsură ce angajații se vor întoarce tot mai mult la birou din 2022, se conturează nevoia de transformare a birourilor pentru a răspunde modului de lucru post-pandemic. Jumătate dintre angajații din România consideră că […]
Be the first to comment