Al doilea muncitor Rompetrol Rafinare, care fusese internat în Germania, după ce a suferit arsuri în urma exploziei și incendiului de la Rafinăria Petromidia, a murit.
Anunțul a fost făcut de către compania Rompetrol.
“Din păcate, cu regret vă confirmăm faptul că al doilea angajat Rompetrol Rafinare – transferat anterior la o unitate medicală specializată din Germania, a decedat în cursul serii trecute, în ciuda tuturor eforturilor depuse de personalul medical. Toată susținerea noastră merge către familia colegului decedat”, a anunțat Rompetrol.
Bilanțul persoanelor decedate în explozia de la Rafinăria Petromidia de la începutul lunii iulie ajunge la trei.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Nuclearelectrica saluta adoptarea Legii privind aprobarea semnarii Acordului de sprijin intre Statul roman si Nuclearelectrica, in vederea dezvoltarii Proiectului strategic national Unitatile 3 si 4 CNE Cernavoda, astazi, 14 martie 2023 „Salutam adoptarea legii privind […]
Premierul Nicolae-Ionel Ciucă a avut astăzi o întâlnire de lucru cu reprezentanții producătorilor și furnizorilor din domeniul energiei. Dialogul face parte din seria consultărilor demarate de Guvern cu privire la pachetul de măsuri pe care […]
București Mall – Vitan, primul centru comercial modern din România, aniversează 23 de ani de la deschidere și lansează campania „Back to București”, o invitație menită să-i aducă pe toți iubitorii de fashion, și nu […]
Be the first to comment