IMKER anunță o creștere cu 23% a cifrei de afaceri

Alin Albinaru. FOTO Sunday PR

Zi de zi, suntem învăluiți de o multitudine de stimuli olfactivi care ne stârnesc diverse emoții și care ne influențează acțiunile. În ultima vreme, marile branduri valorifică tot mai mult acest fapt, luând astfel naștere ceea ce se numește scent marketing. Cu o experiență de peste 6 ani pe piața din România, compania IMKER, furnizor de odorizante și difuzoare de parfum profesionale pentru casă, mașină și spații comerciale a înregistrat în 2023 o creștere a cifrei de afaceri cu 23% și se pregătește de o nouă etapă de dezvoltare a business-ului prin deservirea unui nou public țintă și diversificarea produselor.

”Anul 2023 a fost un an de consolidare pentru IMKER. Am crescut cu 23% față de anul anterior prin extinderea vizibilității. Începând din acest an, vom diversifica și mai mult portofoliul de produse și venim cu o nouă direcție care va viza zona de îngrijire personală, unde aducem același concept: produse profesionale de calitate superioară, de care se poate bucura fiecare în viața lui personală. Răspunsul nostru la nevoile pieței a fost foarte bine primit încă de la început  și astfel, în acest moment peste 70% din comenzi sunt pentru utilizare în viața privată. În acest context, aducem pe piața din România un brand nou de produse de îngrijire a părului, produs în Italia: Sikha. Este  un brand care îmbină principii de producție organică, tehnologii inovative și practici pentru sustenabilitate.” a declarat directorul companiei, Alin Albinaru.

Interesul companiilor din domenii variate pentru produse de aromatizare, de la magazine de haine și beauty, saloane de înfrumusețare, restaurante, hoteluri sau spații de birouri, este în creștere datorită avantajelor oferite de știința mirosului. Studiile arată că parfumul dintr-un magazin poate crește intenția de cumpărare cu până la 80%.

Însă, nu doar comercianții au înțeles puterea marketingului olfactiv. Mirosul casei a fost întotdeauna un factor declanșator pentru cele mai vii amintiri și emoții, astfel amenajarea interioară nu este completă până când componenta senzorială nu este integrată. Cu alte cuvinte, un miros proaspăt în casă este esențial pentru a te simți bine și pentru ca prietenii care îți calcă pragul să fie impresionați de locuința ta.

Astfel, IMKER și-a propus ca în 2024 să își concentreze mai mult atenția către satisfacerea nevoilor acestui public țintă, cât și să se axeze pe un nou mijloc de a distribui produsele.

”Am început să dezvoltăm un nou canal de vânzare, respectiv distribuția, răspunzând astfel la solicitările de a distribui produsele noastre către clienții altor magazine. Avem clienți care ne întreabă frecvent în ce magazine fizice pot găsi produsele noastre pentru atunci când au nevoie rapid de un aparat pe care să-l ofere cadou și nu mai au timp să aștepte o comandă online.” a completat Alin Albinaru.

Publicitatea viitorului se bazează pe miros

Marketingul senzorial încorporează amintirile în călătoria de cumpărare ceea ce stimulează intenția și conduce consumatorul către conversie. Pe de altă parte, un miros liniștitor în cadrul unei întâlniri de afaceri îi poate menține pe oameni mai calmi sau dimpotrivă un miros proaspăt îi poate face mai concentrați. Scopul marketingului senzorial este acela de a crea o experiență pozitivă și unică pentru clienți, care să-i determine să cumpere anumite produse sau servicii, iar IMKER susține afacerile care își doresc să integreze marketingul olfactiv în strategia lor cu aparate profesionale de odorizare.

”Procentul de clienți noi este de 45-50%, însă cea mai mare bucurie este să observăm cum crește gradul de retenție, de la an la an. Acest lucru este o dovadă a faptului că produsele noastre sunt apreciate, ceea ce ne motivează să evoluăm. Prin urmare, în ultima perioadă am lansat arome noi de parfum și am diversificat portofoliul de produse business cu rezerve pentru odorizantele premium simple (cu bețișoare și spray), foarte utile pentru clienții noștri deoarece reprezintă o investiție eficientă pe termen lung.” a mai spus Alin Albinaru.

Pentru ca marketingul senzorial să fie un succes, afacerile trebuie să înțeleagă profilul clienților care le calcă pragul. Compania IMKER este atentă la nevoile clienților săi și vine în sprijinul partenerilor cu produse adaptate nevoilor acestora.

”Una dintre valorile companiei noastre este grija față de client. Ne străduim de fiecare dată să oferim soluții excelente și să dezvoltăm continuu noi produse astfel încât clienții să știe că se pot baza pe noi. Pe de altă parte, adăugăm continuu arome noi de parfum, soluții noi de parfumare, alte produse complementare care le pot satisface nevoile în schimbare, pentru o diversitate cât mai mare. Avem o comunicare directă cu clienții noștri, iar întrebările lor ne inspiră pentru a oferi cele mai bune produse. Le oferim astfel mostre gratuite de parfum, răspundem cât se poate de rapid la cererile de suport sau garanție și ne străduim să nu avem stocuri lipsă la cele mai apreciate produse.” a menționat Alin Albinaru.

Întrebat care sunt planurile de viitor, reprezentantul IMKER a declarat că pe lângă consolidarea relației cu clienții, pentru anul 2024 compania își va concentra forțele către lansarea de noi produse profesionale de îngrijire personală, ușor de utilizat din confortul casei.

”În acest an, vom diversifica portofoliul cu o gamă nouă de produse. În zona de parfumare am lansat piatra aromatică, o soluție simplu de utilizat și foarte eficientă pentru parfumarea băii și a altor spații mici. Produsul a venit în urma mai multor cereri de la clienți care își doreau o parfumare plăcută și în baie. Pe de altă parte, așa cum aminteam la început, am lansat în luna mai o nouă colecție de produse profesionale pentru îngrijirea părului. Sikha este brandul de a cărui distribuție ne vom ocupa în România. Ne-am îndreptăt atenția către o gamă de produse dedicată îngrijirii profesionale a părului acasă, dar și cu variante pentru saloanele de înfrumusețare, disponibile clienților din zona business. ” a concluzionat Alin Albinaru.

Mirosul potrivit la locul potrivit înseamnă mai mult decât o stare de bine. Înseamnă o interacțiune mai bună cu serviciile sau produsele unui brand, consolidarea identității unui business și implicit creșterea vânzărilor.

De aceea, IMKER și-a propus să ofere odorizante profesionale care să fie cu adevărat o soluție optimă, precum și produse premium de parfumare a casei și îngrijire personală pentru clienții care vor să aibă parte și acasă de răsfăț și o oază de relaxare.

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*