Revolut introduce apelurile în aplicație pentru a ajuta clienții confruntați cu scam-uri

Revolut introduce apelurile în aplicație. FOTO Revolut

Revolut, compania fintech cu peste 50 de milioane de clienți la nivel global și mai mult de 4 milioane în România, a anunțat lansarea unui funcționalități noi, apelurile în aplicație. Aceasta este o măsură suplimentară pentru a ajuta clienții să se ferească scam-urile prin impersonare și pentru a stabili un contact direct și sigur între echipele de relații cu clienții și utilizatori.

Scam-urile de impersonare sunt un tip de fraudă în care cineva pretinde că reprezintă o bancă, o autoritate, o companie sau că este o persoană de încredere și convinge victimele să trimită bani sau să divulge date personale, cu ajutorul cărora să aibă acces la fondurile acestora.

Deși la nivel global numărul cazurilor de impersonare crește alarmant, numărul cazurilor de scam-uri cu impersonare care au vizat clienții Revolut se află, în prezent, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani, în condițiile în care baza de clienți a băncii digitale a crescut cu peste 10 milioane de utilizatori noi. Totuși, impactul emoțional și financiar asupra celor care pot fi afectați de astfel de scam-uri este unul important, iar compania a decis să implementeze această nouă funcționalitate în aplicație. Revolut recurge la această metodă deoarece un apel în aplicație nu poate fi copiat sau replicat de escroci și oferă un mediu sigur și intim de a purta o conversație cu echipa de Relații cu clienți. Mai mult, apelul se realizează doar după ce a fost confirmat în prealabil în chat-ul din aplicație cu clientul, deci clientul are cunoștință de această interacțiune cu banca, înainte ca ea să se producă, nu este un apel ”surpriză”.

Pentru moment, serviciul este disponibil clienților retail, din secțiunea Ajutor/ Securitate și fraudă, dar se va extinde în curând și la cei din segmentul B2B. În perioada următoare, compania va depune eforturi pentru a populariza acest mod de interacțiune cu clienții în situații critice.

„Scam-urile de impersonare pot fi un pericol pentru foarte mulți utilizatori. Noi am ajuns la concluzia că singura modalitate de a preveni acest tip de fraudă este să le punem clienților la dispoziție instrumentele prin care să poată să rupă vraja escrocilor, înainte de a apuca să le trimită acestora bani. Este prioritar pentru noi să le punem la dispoziție soluții cât mai inovatoare pentru depista cât mai rapid un scam.

Ce este important de reținut e faptul că marea majoritate a apelurilor noastre către clienți se realizează direct prin aplicație, numai după ce au fost stabilite de agenții de la Relații cu clienții cu utilizatorii care au nevoie de o astfel de interacțiune.

Deci, dacă cineva te sună pe nepusă masă, la telefon, printr-un alt canal decât aplicația Revolut, atunci trebuie să te oprești și să îți pui întrebarea dacă este cu adevărat cineva din partea băncii care te apelează sau este un posibil escroc. În schimb, dacă apelul se realizează prin aplicația noastră și a fost antamat anterior, atunci poți fi sigur că e Revolut, nu cineva care vrea să te păcălească”, a explicat Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut.

În continuare, Revolut îi încurajează pe clienți să folosească mai ales chat-ul din aplicație pentru a contacta departamentul de Relații cu clienții, acesta fiind un mod sigur și în confidențialitate de a lua legătura cu compania, indiferent de tipul de problemă cu care se confruntă aceștia.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*