Primele 10.000 de abonamente pentru UNTOLD 2022 s-au epuizat. Inițial, organizatorii au pregătit 5.000 de abonamente pentru prima rundă de vânzare, dar zeci de mii de fani s-au înregistrat și așteptau cu nerăbdare să își achiziționeze intrarea în tărâmul magic din Cluj-Napoca anul viitor.
Pentru că cererea era atât de mare, la ora 14:00, când s-a dat startul vânzărilor, organizatorii festivalului au suplimentat numărul abonamentelor. 10.000 de fani sunt acum fericiți că vor face parte din magia UNTOLD 2022. O nouă rundă de abonamente va fi pusă în vânzare în curând.
Ediția a șaptea a festivalului UNTOLD va avea loc în perioada 4-7 august 2022.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
În topul caracteristicilor pe care pasionații de tehnologie din România le apreciază cel mai mult la OPPO Reno10 se numără ecranul AMOLED de 6,7 inci cu rata rapidă de refresh de 120Hz (35%) și încărcarea […]
Industria grădinăritului din România aduce anual noi tendințe sezoniere, astfel că HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, arată că aproximativ 35% din vânzările sale totale la categoria dedicată sunt […]
Potrivit Imobiliarium, cel mai amplu eveniment digitalizat dedicat pieței rezidențiale, clientul rezidențial și-a modificat comportamentul de achiziție în urma pandemiei, devenind mult mai educat și selectiv în ultimii ani. Printre criteriile determinante, care nu erau […]
Be the first to comment