Start-up-ul Waterdrop, planuri de dezvoltare în 2022 pentru România: compania își propune să crească baza de clienți cu 60%. Românii, mai dornici să intre în Clubul Waterdrop decât alți europeni

Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop, start-up-ul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală. Pentru 2022, compania și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60% și să pătrundă mai puternic pe piața locală ca partener în magazinele online de retail, încurajând un stil de viață echilibrat și un regim optim de hidratare.

Waterdrop este primul brand din lume care a creat Microdrinks (cuburile cu arome naturale și extract de plante și fructe dizolvabile în apă) menite să stimuleze consumul mai mare de lichide, pentru un stil de viață sănătos și echilibrat. În prezent, compania deservește 12 piețe europene și SUA, atât în online, cât și în 19 magazine fizice, iar expansiunea sa este susținută de o creștere constantă de 400% de la lansarea sa din 2017.

Până în prezent, au fost vândute peste 200 de milioane de produse, microdrink-uri și recipiente reutilizabile, către peste 1 milion de consumatori din întreaga lume, salvând până la 30 de milioane de sticle de plastic, iar compania ia în considerare extinderea și pe piețele asiatice. Waterdrop CEE se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător, prin recipientele sale reutilizabile și eliminarea consumului de PET și alte materiale poluante. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

În România, consumatorii au primit foarte bine lansarea Waterdrop, găsind în aceste produse o alternativă viabilă pentru băuturile care conțin zahăr și apreciind totodată calitatea recipientelor produse în Uniunea Europeană.

“Anul acesta ne propunem să cunoaștem mai în detaliu profilul consumatorului român și să ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupați de sustenabilitate și de un stil de viață echilibrat și ne dorim să susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au în viața de zi cu zi. Avem în plan să ne extindem portofoliul și să lansăm mai multe linii de produse adaptate contextului local de piață”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Recent, compania a lansat două noi sortimente de băuturi Microtea, un produs ecologic din ingrediente naturale și extract pur de ceai, fără conservanți sau îndulcitori, potrivite pentru hidratarea optimă în sezonul rece: Microtea GOLDEN ASSAM – ceai negru cu miere și Microtea GREEN OASIS – ceai verde și iarbă de lămâie. Produsele sunt disponibile online și completează gama deja existentă de patru arome. Fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă fierbinte, la temperatura recomandată de 60 de grade, rezultând o băutură hidratantă, cu un conținut caloric minim.

Waterdrop urmărește să ofere consumatorilor săi funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Prin calitatea ingredientelor naturale folosite și designul unic al produselor, producătorul își propune să creeze o comunitate în jurul său în care să fie prezent în viața de zi cu zi, contribuind astfel în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Start-up-ul a pus bazele unei comunități de membrii care își doresc un stil de viață sănătos – Waterdrop Club. În cadul acestuia, consumatorii beneficiază de un program de recompense cum ar fi puncte acumulate echivalente cu valoarea fiecărei comenzi, ce pot fi ulterior convertite în produse gratuite.

“Până în prezent câteva sute de clienți au devenit membri ai clubului Waterdrop în România. Am fost surprinși să constatăm că procentul clienților români care s-au înscris în club în primele 3 luni de la intrarea pe piață a fost mai mare față de cel din Cehia și Italia, ceea ce ne dă speranță că vom evolua pozitiv pe această piață și vom putea contribui la schimbarea stilului de viață al cât mai multor oameni”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și USA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

Waterdrop CEE urmează să aniverseze 4 ani de activitate în luna mai. Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*