În fiecare vară, Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România1, lansează două noi arome, în ediție limitată. În 2022, vedetele sezonului sunt Summer Cool Sun Smiles, cu aromă de căpșune și rubarbă și Summer Cool Sun Likes, cu aromă de soc.
Gustul dulce și răcoritor al băuturilor energizante din ediția limitată Summer Cool 2022 este pus în valoare de un ambalaj din aluminiu reciclabil la infinit, cu design jucăuș, datorită emoticoanelor (emoji) care ne duc cu gândul la voie bună, soare și distracție.
„Hell Energy a lansat pentru prima dată ediția limitată Summer Cool în 2013, cea din 2022 fiind seria noastră de vară cu numărul 10. Dacă până în prezent edițiile limitate au avut un design minimalist, în ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai îndrăznețe, unele dintre acestea fiind adevărate piese de colecție. Consumatorii Hell Energy pot testa și se pot bucura de noile produse Summer Cool începând cu luna iunie și le pot găsi în mai mult de 10 țări, printre care România, Bulgaria, Grecia, Croația, Slovacia și Turcia, în toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.
Băuturile energizate Hell Energy conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, zahăr granulat pentru un plus de energie, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți. Acestea trec peste 100 de teste de verificare până când ajung pe piață, într-una dintre cele mai performante fabrici de producție din Europa.
Fiecare băutură energizantă are același conținut de cofeină ca și o cafea espresso sau două cești de ceai (32 mg de cofeină / 100 ml de produs), dar, în plus, conține și 5 vitamine B (niacină – B3, acid pantotenic – B5, piridoxină – B6, riboflavină – B2, cobalamină – B12).
În pofida faptului că un adult sănătos poate consuma până la 400 mg cofeină pe zi2 (echivalentul a 5 băuturi energizante la 250 ml), Hell Energy crede cu tărie că moderația și echilibrul sunt esențiale pentru păstrarea stării de bine și recomandă consumul a nu mai mult de o băutură energizantă pe zi.
Despre Hell Energy
Hell Energy se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.
Hell Energy a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi Hell este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack, echipată cu tehnologie ultramodernă.
În 2018, Hell Energy a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorită inovației continue în ceea ce privește portofoliul de produse, în 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe bază de cafea și lapte – Energy Coffee.
Business-ul Hell Energy se bazează pe doi piloni: băuturi cu o calitate superioară și un raport calitate-preț bun.
Be the first to comment