ACAJU – 17 ani de excelență în industria de mobilă din România și o cifră de afaceri de peste 33 de milioane de lei

FOTO Sunday PR

Cu 17 ani în urmă, ACAJU își începea călătoria în industria românească de mobilă. O mică echipă pasionată de mobilier și design interior, un plan de afaceri bine pus la punct și multă ambiție și determinare au dus la crearea unuia dintre cei mai mari retaileri de mobilă și decorațiuni din România, cu o cifră de afaceri de peste 33 milioane de lei.

ACAJU dă viață proiectelor de design interior de peste 17 ani, având misiunea de a oferi servicii de excelență în toate departamentele, fiind atenți la nevoile angajaților, oferind suport rapid și eficient partenerilor, îndeplinind așteptările și satisfacția clienților.

”Acum, la aniversarea a 17 ani, suntem la fel de entuziaști ca la început, mai înțelepți datorită experienței acumulate alături de partenerii noștri. Sunt recunoscător și mulțumesc echipei care m-a însoțit în toți acești ani, clienților care au crezut în noi, furnizorilor și partenerilor noștri care ne-au ajutat să ajungem astăzi în punctul în care să vorbim de o creștere a cifrei de afaceri cu 800%. ACAJU s-a dezvoltat accelerat în ultimii 8 ani, cifra de afaceri crescând cu 800%, de la 4.132.850 lei în 2014, la 33.142.744 lei în 2022.” menționează Iulian Acatrinei, director general Acaju.

Inovația, pasiunea și reziliența sunt motoarele dezvoltării companiei Acaju, iar obiectivul este performanța. Pentru a atinge acest obiectiv, ACAJU s-a bazat și se bazează în continuare pe valori puternice care sunt filtre pentru deciziile de recrutare, salarizare, promovare și concediere, pentru că dincolo de companie, există întotdeauna oameni care conduc progresul sau dimpotrivă îl trag înapoi.

Ca în fiecare an, momentele de sărbătoare ACAJU le sunt dedicate în mod special angajaților companiei, oamenilor care au stat la baza dezvoltării.

Suntem o echipă puternică datorită angajaților care au încredere în ACAJU și care ne-au fost alături încă de la început în drumul spre progres. Tocmai de aceea, consider că principala realizare la împlinirea celor 17 ani este construirea unei echipe solide în care fiecare caută să se autodepășească în mod constant, își cunoaște rolul și responsabilitățile, înțelege contextul general și cel intern și își aduce conștient propria contribuție la atingerea viziunii companiei. O astfel de echipă generează în mod natural rezultate, iar rezultatele aduc întotdeauna beneficii. Ca urmare, din 2023  ACAJU va suplimenta beneficiile tuturor membrilor echipei cu 2 salarii, acordând echivalentul unui al 13-lea și al 14 salariu.” mărturisește Iulian Acatrinei, director general Acaju.

Criza globală din 2008-2010 și pandemia de COVID-19 au fost momente dificile și puncte de cotitură pentru business, dar nu au însemnat încetinirea dezvoltării companiei, dimpotrivă membrii echipei ACAJU au învățat că trebuie să continue și să fie din ce în ce mai buni. ACAJU a avut curajul să deschidă noi magazine, astfel în ciuda predicțiilor economice sumbre, au fost deschise pe lângă cele 2 magazine deja existente, alte 4, și în județele Neamț și Iași. De asemenea, în situația de carantină, ACAJU a continuat să plătească integral salariile angajaților, precum și taxele către stat, o carte câștigătoare fiind accentul pe vânzările online și creșterea bugetului de publicitate online.

Reduceri aniversare de până la 70%, expediere în 24 de ore și retur gratuit

ACAJU s-a străduit întotdeauna să atingă excelența atât prin alegerea produselor oferite, cât și prin relațiile construite de-a lungul timpului cu furnizori și parteneri profesioniști, de încredere. Astfel, au ajuns în punctul în care să sărbătorească 17 ani de existență și succes, crescând împreună și scriind povestea unor parteneriate puternice și autentice.

Un diferențiator important este capacitatea noastră de a expedia produsele din Centrul Logistic chiar în aceeași zi în care sunt comandate de către clienți. Centrul Logistic Național ACAJU în care majoritatea activităților sunt digitalizate permite colectarea articolelor comandate în mai puțin de o oră de la comandă. Promisiunea noastră este expedierea din depozite în 24 de ore, adăugându-se apoi timpii de transport, în funcție de destinație.” spune  Iulian Acatrinei.

Încă de la început, ACAJU și-a propus să îmbunătățească calitatea vieții tuturor clienților care au ales să cumpere online sau din magazinele fizice, astfel vine periodic cu oferte și reduceri substanțiale de prețuri.

În plus, retailerul de mobilă listează colecții noi în fiecare lună, ultimele noutăți de la parteneri ajungând în timp real în magazinele ACAJU. Astfel, cu ocazia aniversării clienții beneficiază timp de 2 luni, în iunie și iulie, de reduceri între 17 și 70% la mii de produse, împreună cu pachetul de servicii SAFE PACK: expediere în 24 de ore, plătești când primești, retur gratuit până în 14 zile de la primire, precum și banii înapoi a doua zi de la primirea returului.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*