Altex, ȋn topul celor mai valoroase brand-uri românești

FOTO Altex

Altex, liderul pieței electro-IT din România, a înregistrat o creștere de 31% a valorii brand-ului,  urcând în clasamentul celor mai valoroase brand-uri românești, potrivit evaluării Brand Finance, companie globală independentă de evaluare și strategie de brand. Studiul Brand Finance include și analiza portofoliilor românești, pentru acele companii care exploatează mai mult de un brand pe piață, unde Altex ocupă a doua poziție ȋn top.

”Este o recunoaștere a valorii brand-ului Altex, un brand cu rădăcini puternice consolidate în peste 30 de ani pe piața din România, care confirmă că strategia, direcția și acțiunile întreprinse în beneficiul clienților sunt cele potrivite. Strategia omnichannel, garanția celui mai mic preț din România, susținută prin programul ,,de 2X diferența”, extinderea portofoliului de produse și servicii care îmbunătațesc experiența clienților nostri ne-au ajutat să ne consolidăm poziția ȋn piața de retail și, bineȋnțeles, ȋncrederea clienților”, spune Carmen Căpitănescu, manager de marketing, Altex România.

Altex este cu un pas înainte și s-a adaptat continuu schimbărilor din retail,  restricțiilor, dar și nevoilor cosumatorilor, de la ȋnceputul pandemiei. Investițiile în tehnologie, infrastructură și servicii au avut scopul de a oferi clienților cea mai bună și sigură experiență de cumpărături.

În ultimii doi ani, liderul pieței de electro-IT din România a pus mare accent pe tehnologizare. Altex a implementat, în toate magazinele din țară, un sistem inteligent și performant de etichete electronice, care facilitează corelarea în timp real a prețurilor, dar și oferă o mai bună vizibilitate a prețului la raft. A înlocuit sistemele traditionale de semnalizare pe hartie cu ecrane digitale, cu conținut centralizat si controlat din consolă. Iar pentru o experință cât mai facilă de cumpărături online, a upgradat site-ul altex.ro și a creat propria aplicație.

Ȋn același timp, a diversificat gama de produse comercializate atât ȋn magazinele fizice, cât și online și a introdus servicii noi. Printre acestea se numără transportul gratuit pentru comenzile de peste 100 de lei, livrarea ȋn doi oameni pentru produsele voluminoase, până la ușa clientului, finanțarea flexibilă, atât de nevoi personale, cât și pentru bunuri, creditul ,,Bani gheață”, care se oferă clienților cash, până la 10.000 de lei, asigurări, extra garanții, servicii de turism, prin Altex Travel, abonamente la electricitate și gaz.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*