Altex, liderul pieței de retail, și cel care mereu a injectat ”normalitate” în viața românilor, pune accentul pe o serie de servicii moderne, menite să transforme experiența consumatorilor la cumpărături într-una completă, în cea mai nouă campanie corporate.
,,De 30 de ani, Altex rămâne fidel misiunii de a face tehnologia accesibilă tuturor românilor, prin produse de calitate, la cel mai mic preț din piață. Suntem un brand care mereu își actualizează serviciile, pentru a fi ȋn pas cu vremurile și cu nevoile clienților. Ȋn 2021, pentru noi, este normal ca prețurile să fie actualizate, ȋn timp real, ȋn magazinele fizice, la fel ca și ȋn online. La fel de normal este ca doi curieri să livreze produsele voluminoase, până ȋn casa clientului. Am ales să comunicăm aceste două servcii, ȋn cea mai nouă campanie corporate, ȋntr-un mod lejer și cu umor, ȋn stilul Altex”, a declarat Carmen Căpitănescu, Marketing Manager Altex România.
Cele două spoturi TV, lansate acum, care promovează etichetele electronice din magazine și livrarea cu doi curieri, pun accentul pe o serie de situații în care beneficiile sunt prezente în contexte improbabile, prin contrast, găsindu-și natural locul în magazinele Altex.
Astfel, agenția de creație DDB România, a evidențiat doi factori: consistență (consolidarea în continuare a universului recognoscibil românesc și diferențiatorul de brand, printr-o nouă infuzie de umor și „flavour” local) și memorabilitate (axarea pe găsirea de formule creative care să pună informația pur funcțională într-o manieră simplă, dar amuzantă și de neuitat).
„Halatul, halatul, cât e halatul? Țineți minte? Ei bine, avem marfă proaspătă-n galantarele comunicării. Povești neaoșe, îndrăznețe și cu umor. Altex până-n măduva oaselor – cu tarabe, cu Obor, cu sarmale și bineînțeles cu “personaje”. Cu niscaiva suprarealism, ingredient necesar în a defini o realitate românească. S-a râs mult, s-a discutat aprins, a ieșit frumos, mulțumesc echipa Altex, mulțumesc colegi!”, a spus Ștefan Vasilachi, Creative Director al DDB România.
Spotul de la restaurant comunică serviciul de livrare în doi oameni, care se asigură că indiferent de unde este făcută achiziția produselor agabaritice (online sau offline), livrarea se face la adresa indicată de client, fără bătăi de cap. De asemenea, oferă și posibilitatea ca electrocasnicele vechi să fie preluate cu această ocazie, gratuit, dacă se menționează acest aspect în momentul efectuării comenzii.
Spotul de la piață vorbește despre etichetele electronice din magazinele fizice, unde prețurile se actualizează de mai multe ori pe zi, rapid, și se armonizează cu cele din online. Dacă în online alinierile se făceau instant, în offline operațiunea era mai greu de realizat, până acum. Digitalizarea acestui proces avantajează clientul, dar și economisește timp pentru echipele din magazine, iar acest timp este dedicat consultanței de specialitate. În plus, prin digitalizare, brandul menține, în continuare, promisiunea celui mai mic preț din România.
Campania a început pe 21 decembrie și se desfășoară pe TV, radio, online și instore (rețeaua de magazine Altex).
Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:
ECHIPA ALTEX:
Carmen Căpitănescu – Manager Marketing
Mihaela Petrica – Marketing Campaign Manager Altex
ECHIPA DDB România:
Ștefan Vasilachi – Creative Director
Teodor Minea – Senior Art Director
Alexandru Iliescu – Copywriter
Roxana Țâmpău – Managing Director
Karina Condei – Strategic Planner
Cătălina Biro – Account Director
Marian Mihăilescu – Senior DTP
Be the first to comment