Săptămâna trecută, pe 10 martie, Answear a fost premiat la Gala CONAF România pentru campania de marketing Girl Power lansată în septembrie 2021, o inițiativă dedicată susținerii femeilor în drumul lor spre succes.
Toamna trecută, Answear și-a dorit să creeze o colecție capsulă pentru brandul propriu answear.LAB prin care să exprime mai mult decât outfituri casual în tendințele noului sezon. Și-a dorit să creeze o colecție în care femeile se vor regăsi. Astfel a fost lansată colecția în ediție limitată intitulată sugestiv Girl Power, iar tot profitul obținut din colecția Girl Power a fost donat către proiecte educaționale destinate femeilor din antreprenoriatul românesc.
”Este un sentiment foarte plăcut să îți fie recunoscută munca depusă, mai ales atunci când o întreagă echipă se implică trup și suflet în a livra o campanie nu doar de vizibilitate, ci care are și un impact pozitiv, un mesaj valoros în spate. Campania Girl Power a fost cea care a dat startul unei noi strategii de comunicare Answear, aceea de a contribui la eliminarea stereotipurilor de gen în societate. Tocmai de aceea, tot profitul din vânzarea colecției Girl Power a fost redirecționat către proiecte educaționale destinate femeilor din antreprenoriatul românesc. Answear își propune astfel să ofere curaj și sprijin femeilor în a depăși barierele impuse de societate. Orice femeie ar trebui susținută să se implice în proiectele care o fac să se simtă împlinită, chiar și atunci când vorbim despre domenii în care, de obicei, predomină bărbații”, spune Georgiana Pană, Marketing Manager Answear România.
Campania Girl Power subliniază puterea femeilor, nevoia lor de independență care le permite să avanseze atât pe plan personal, cât și profesional și dorința lor să se dezvolte și să se împlinească în drumul pe care și-l aleg singure. De aici și ideea de a integra în colecție motive binecunoscute însoțite de mesaje de susținere, care le încurajează să-și dorească mai mult și să încerce lucruri noi.
Brandul answear.LAB a început să creeze colecții capsulă dedicate femeilor încă de acum doi ani întrucât crede în puterea femeilor de pretutindeni și în sprijinul reciproc al acestora în a trăi frumos și demn.
Creațiile sunt fabricate din materiale prietenoase cu mediul înconjurător: bumbac, fibră din bambus, tencel cu adaos de poliester reciclat, și sunt certificate GOTS și Oeko-Tex. Încălțămintea și accesoriile sunt fabricate cu un minim de consum al resurselor naturale. Gențile universale sunt realizate în întregime din fibre reciclate.
Echipa campaniei Girl Power
Wojciech Tomaszewski – Chief Marketing & E-Commerce Officer & Board Member Answear
Katarzyna Kaczmarczyk – International Marketing Manager Answear
Raluca Radu – Country Manager Answear România
Georgiana Pană – Marketing Manager Answear România
Răzvan Macovei – Content Specialist Answear România
Mara Eliza Barza – PR & Comunicare / Sunday PR
Be the first to comment