ANSWEAR anunță lansarea campaniei de Black Friday ce va aduce de săptămâna viitoare reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație. De Black Friday, retailerul online ANSWEAR estimează o creștere a vânzărilor cu 30% față de anul anterior.
De câteva luni, echipa ANSWEAR lucrează intens pentru a pregăti cele mai bune oferte pentru consumatorii de fashion online. Reducerile masive de Black Friday vor fi atât pentru brandurile proprii, cât și pentru brandurile de top aflate în portofoliu.
“Vom lansa și în acest an reduceri de până la cel puțin 70% pentru brandurile de top și ne vom asigura că vom avea o ofertă cât mai variată, atât din punct de vedere branduri, cât și din punct de vedere produse. Vom avea reduceri în special pe categoriile specifice pentru iarnă – geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăși, jeans și sacouri. Iar clienții care vor plasa comenzi din aplicația mobilă vor beneficia de extra discount-uri”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.
Clienții vor putea alege produse cu reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație de la peste 400 de branduri de top, precum și de la cele mai noile branduri intrate în portofoliul ANSWEAR: Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham.
“Vom avea reduceri pentru majoritatea brandurilor din portofoliu: Tommy Hilfiger, Dr. Martens, Calvin Klein, Pinko, Elisabeta Franchi, Levi’s, UGG, Karl Lagerfeld. Am adăugat recent în portofoliul ANSWEAR și brandurile Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham și vom avea și aici surprize pentru clienții ANSWEAR. De asemenea, așa cum ne-am obișnuit clienții, nu vor lipsi brandurile ANSWEAR și Medicine”, menționează Raluca Radu.
În privința celor mai vândute branduri și celor mai căutate categorii de produse din perioada de Black Friday, Raluca Radu afirmă că echipa ANSWEAR se așteaptă ca și în acest an brandurile Medicine, ANSWEAR, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Karl Lagerfeld să fie în topul vânzărilor.
“Pe de altă parte, brandurile Dr. Marterns, Max Mara, Nissa și Pinko au înregistrat creșteri mari în acest an și ne așteptăm să se afle și ele în vârful clasamentului. Ne așteptăm ca cele mai vândute categorii de produse să fie cele de cizme, botine, geci, paltoane, pulovere, jeans, sacouri, fiind produsele de sezon. De asemenea, dat fiind că ne aflăm în perioadă de restricții, probabil vom înregistra creșteri și pe categoriiile de tricouri, hanorace, treninguri și papuci de casă”, completează Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.
Al doilea Black Friday din timpul pandemiei înregistrează schimbări în privința comportamentului de consum, clienții orientându-se și mai mult spre shopping online.
“Odată cu apariția restricțiilor se simte deja o creștere a traficului și vânzărilor în magazinul nostru online și ne așteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne așteptăm să avem o creștere a vânzărilor pe categoriile destinate work from home – tricouri, haine sport, papuci de casă, halate. Estimăm o creștere cu 30% a vânzărilor în această perioadă față de anul trecut. Bazându-ne pe experiențele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei și o comandă va conține în medie între 1 și 2 produse”, spune Raluca Radu.
Ca în fiecare an, ANSWEAR pregătește o campanie extinsă de Black November care va dura până la finalul lunii noiembrie, iar între 28 – 30 noiembrie se va desfășura Cyber Monday.
Be the first to comment