Antreprenoarele din eMAG Marketplace au înregistrat o creștere de 21% a afacerilor în ultimul an

Stejara Pircan. FOTO SmartPoint

Femeile antreprenor câștigă tot mai mult teren în ecommerce: peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, iar vânzările acestora au crescut cu 21% în 2024 față de anul precedent. În plus, o treime dintre aceste companii au trecut granițele, exportând produse în Bulgaria și Ungaria prin programul Cross-border.

„Contrar stereotipurilor din societate, femeile antreprenor sunt active în toate segmentele de retail și contribuie semnificativ la dezvoltarea comerțului online și a economiei digitale. Femeile folosesc cu succes tehnologia și instrumentele eMAG Marketplace pentru scalarea rapidă a businessurilor, atât la nivel local, cât și cross-border. Continuăm să investim în soluții digitale și inițiative menite să sprijine antreprenorii să își crească afacerile la nivel regional, consolidând astfel un mediu de business dinamic care se adresează unei populații de 35 de milioane de oameni”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria.

Antreprenoarele sunt prezente în toate industriile, de la Casă și Grădină la Auto & IT

Companiile conduse de femei sunt prezente în toate categoriile majore din eMAG Marketplace. Cele mai multe dintre acestea vând produse din categoriile Casă și Grădină (25%) și Consumabile (21%), urmate de Fashion (17%) și Media & Jucării (14%). Totodată, 12% dintre businessuri sunt active în categoria Electro-IT, iar 10% în Auto & Travel, reflectând diversitatea domeniilor în care femeile dezvoltă afaceri și valorifică oportunitățile din comerțul online.

Expansiunea regională este un pas firesc pentru multe dintre aceste afaceri: o treime dintre ele vând deja în Bulgaria și Ungaria, generând o creștere suplimentară a veniturilor, de până la 37%. În plus, aproape 60% dintre aceste companii au participat la campaniile eMAG, obținând vânzări de până la patru ori mai mari pentru produsele promovate.

Femeile antreprenor accesează și celelalte programe din eMAG Marketplace, care contribuie la eficientizarea operațiunilor și creșterea vizibilității. Programul Fulfilment by eMAG preia întreaga logistică, permițând sellerilor să se concentreze pe dezvoltarea businessului. eMAG Ads ajută la creșterea vizibilității produselor cu peste 40%, iar prin programul Genius, sellerii pot ajunge la o bază de peste 1,5 milioane de clienți, ceea ce contribuie la o rată mai mare de conversie și vânzări sporite.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*