Aplicația românească Retargeting Biz revoluționează piața de e-commerce din CEE prin lansarea noii platforme de marketing automatizat all-in-one, dedicată magazinelor online și clienților acestora

Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz

Recent, compania românească Retargeting Biz, ce desfășoară operațiuni pe 4 piețe europene (România, Ungaria, Grecia și Bulgaria) a lansat oficial noua platformă de marketing automatizat all-in-one, dedicată magazinelor online locale și internaționale și clienților acestora.

Cu o investiție de peste 3 milioane de euro, folosind tehnologii de ultimă generație, noua platformă Retargeting Biz revoluționează piața de e-commerce, poziționează magazinele online la un nivel de top și oferă clienților din online experiențe unice.

“Produsul nou este deja activ, o parte dintre clienții existenți deja au fost migrați pe noua tehnologie, iar feedback-ul lor este WOW! Ușor de folosit, bazată pe AI și automatizarea proceselor, resurse bogate de design grafic și conținut auto-generat, două noi canale de marketing de ultimă generație, o experiență minunată atât pentru magazinele online, cât și pentru clienții acestora. Aduce atât îmbunătățiri la nivelul serviciilor deja existente, cât și două noi servicii, recomandări personalizate și newsletter dinamic de o complexitate foarte mare și cu eficiență ridicată în creșterea ratei de conversie și a valorii coșului de cumpărături, cât și în îmbunătățirea experienței vizitatorilor magazinelor online”, spune Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Așadar, magazinele online au la dispoziție o nouă platformă de marketing automatizat all-in-one, ușor de utilizat și foarte eficientă, indiferent de mărimea sau domeniul lor de activitate, care reunește toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate în Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandări dinamice și newsletter dinamic, cu conținut personalizat. Platforma poate fi accesată și din aplicația mobilă Retargeting Biz, disponibilă pe iOS și Android.

Cu Retargeting Biz, reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie devine cu până la 15% mai bună, valoarea medie a comenzii și timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar vânzările magazinelor online cresc cu până la 100%.

Avantajele principale ale magazinelor online care implementează soluția Retargeting Biz sunt cele legate de automatizarea și personalizarea campaniilor de marketing, gestionarea principalelor canale de marketing dintr-o singură platformă, simplu și rapid, dar și de eficientizarea resurselor folosite, atât a celor umane, prin reducerea timpului petrecut în configurarea și administrarea campaniilor de marketing, a resurselor de design grafic și conținut folosite, dar și a celor financiare, prin optimizarea costurilor cu reclamele automatizate, cât și prin conținutul personalizat care duce la creșterea ratei de conversie, a ratei de retenție și a valorii coșului de cumpărături. În plus, personalizarea conținutului oferă vizitatorilor și abonaților magazinelor online o experiență mult mai frumoasă și mai utilă pe site-urile acestora.

Cifra de afaceri la nivelul companiei a fost aproape 10 milioane de lei în 2020, cu 58% mai mare decat în 2019. Creșterea a venit pe fondul dezvoltării pieței de e-commerce la nivel global, dar și pe creșterea notorietății brandului Retargeting Biz și a rezultatelor bune raportate de clienți.

În prezent, echipa Retargeting Biz este formată din peste 50 de persoane, dintre care 35 în România și peste 15 în piețele externe în care compania activează.

“Fiind o platformă foarte complexă, procesul a durat doi ani și jumătate, iar la realizarea ei au lucrat mai multe echipe, atât interne, cât și externalizate. A fost creată în totalitate cu echipe din România, însă am avut și aportul colegilor din celelalte țări, fiecare venind cu feedback și ajutând în procesul de testare a platformei. Ca și cifre, în medie 15 de ingineri software au lucrat în același timp la platformă, asta pe lângă resursele de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management și content”, spune Rareș Bănescu, CEO și Fondator Retargeting Biz.

Pentru majoritatea platformelor e-commerce există deja integrare, astfel încât activarea magazinului online se face rapid, în câteva click-uri. Pentru celelalte platforme sau site-uri custom, echipa tehnică și de customer support de la Retargeting Biz oferă sprijin pentru integrare. În cazul în care un magazin online nu are suficiente resurse de timp sau umane și nici nu colaborează cu o agenție, accesând serviciul Premium Account Management, va avea la dispoziție o întreagă echipă de specialiști care se va ocupa de strategia, implementarea și monitorizarea campaniilor lor.

După ce un magazin online implementează soluția Retargeting Biz, rezultatele încep să apară imediat pentru cea mai mare parte a campaniilor. Pentru cele care includ mecanismul de machine learning este nevoie de o perioadă mai lungă de acumulare de date, sistemul actualizându-se continuu până ajunge la livrarea celor mai bune rezultate.

Obiectivele din acest an vizează creșterea numărului de magazine online locale și internaționale care implementează noua platformă Retargeting Biz, consolidarea poziției pe piețele din România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, dar și extinderea pe noi piețe europene.

“Obiectivul principal este să oferim cât mai multor magazine online accesul la o super tehnologie, ușurându-le munca și ajutându-le să crească organic, progresiv. Cea mai bună promovare pentru noi este recomandarea clienților noștri și suntem convinși că rezultatele nu vor întârzia să apară. Ne dorim în primul rând consolidarea în toate cele patru piețe în care activăm în prezent și unde avem deja deschise birouri cu echipe locale, apoi extinderea pe noi piețe”, adaugă Rareș Bănescu, CEO.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*