BCR lansează chatbot-ul ADA, primul asistent virtual care poate oferi suport rapid și informații personalizate atât pentru persoane fizice, cât și soluții de finanțare pentru companii

BCR lansează chatbot-ul ADA

Banca Comercială Română (BCR) lansează chatbot-ul ADA, asistentul virtual care oferă informații corecte și rapide, atât pe zona de activitate de retail, cât și pe cea corporate. ADA reprezintă o schimbare pentru asistența virtuală bancară, fiind primul chatbot din România care asigură și suport pe programe de finanțare și răspuns instant antreprenorilor în legătură cu fondurile europene și naționale relevante pentru afacerea lor. În plus, chatbot-ul BCR oferă asistență generală, dar și informații personalizate despre produsele sau serviciile deținute de clienții persoane fizice.

„ADA se alătură echipei BCR, ca parte integrantă din ecosistemul digital George. Colegii noștri au construit un chatbot cu adevărat inteligent din dorința de a răspunde clienților mai bine, mai rapid, cu un grad mare de acuratețe. ADA este rezultatul modului de lucru agil din BCR, dar și a felului în care putem utiliza transformarea digitală, ca să fim mai eficicienți și mai receptivi la nevoile clienților. Punem clientul în centrul tuturor proiectelor pe care le dezvoltăm și țintim să oferim interacțiuni care să-i asigure cea mai bună experiență bancară și soluții pentru alegeri financiare inteligente”, a declarat Cristian Mustață, Director Executiv Adjunct, Distribuție Retail BCR.

ADA poate prelua un număr mare din solicitările venite către platformele BCR de interacțiune cu clienții. Este un sistem evolutiv, care învață și se perfecționează cu ajutorul fiecărei conversații, după ce în perioada de implementare și testare a fost expus la peste 25.000 de posibile întrebări. Pentru antreprenori oferă, în mai puțin de 10 minute, informații cu privire la opțiunile de dezvoltare a unei afaceri sau de accesare a unor finanțări din fonduri europene și naționale.

„ADA reprezintă o premieră pentru industria bancară din România, fiind primul chatbot care oferă informații despre programele de finanțare disponibile, atât europene, cât și naționale. Prezintă variantele potrivite, în funcție de profilul și sectorul de activitate al firmei, și ne ajută în activitatea de consiliere a clienților. Toate aceste informații, disponibile în orice moment al zilei, și răspunsurile simple la preocupările companiilor sunt un alt pas important pe care îl facem pentru dezvoltarea mediului antreprenorial și susținerea absorției de fonduri nerambursabile”, a declarat Oana Bâra, Coordonator Programe de Finanțare BCR.

ADA are la bază platforma conversaționala Druid, care oferă instrumente bazate pe inteligență artificială, ceea ce permite oferirea de noi experiențe digitale. În următoarea perioadă, ADA va învăța să ajute clienții cu operațiuni de tip self service și, bineînțeles, cu răspunsul pentru orice întrebare pe care o vor adresa.
Pentru persoane fizice, ADA este disponibilă pe site-ul BCR www.bcr.ro și răspunde la întrebările cu răspunsuri predefinite, precum și la opțiunile de tip self-service prin care oferă detalii despre soldul conturilor, despre produsele de economisire, credite și carduri de credit, precum și despre operațiunile de management card, precum blocări de card sau regenerări.
Pentru un dialog eficient cu ADA pe zona de programe de finanțare, antreprenorii trebuie să ofere informații legate de:
Firma pentru care doresc să obțină finanțarea – dacă este una care funcționează deja sau are în vedere să deschidă un nou business?
Dimensiunea întreprinderii – microîntreprindere, IMM sau întreprindere mare. Dacă nu cunosc categoria întreprinderii, ADA îi va ajuta pe antreprenori să afle în ce categorie se încadrează întreprinderea utilizând mai mulți indicatori financiari
Localizarea sediului firmei și a investiției pentru care doresc finanțare nerambursabilă
Domeniul de activitate în care activează firma și cel pentru care caută finanțare
Descrierea sumară a proiectului pentru care doresc să obțină finanțarea
Informații cu privire la alte finanțări europene sau naționale obținute în trecut de către afacerea antreprenorului

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*