Alexandra Bogatu, fondator Rezident, a acordat un interviu jurnalistului Adrian Boioglu pentru BizPLUS TV.
Cu acest prilej, Alexandra Bogatu a povestit cum a pornit această afacere de închiriere a unor apartamente în regim hotelier. Ea a precizat care sunt criteriile prin care alege o zonă pentru a achiziționa un apartament. De asemenea, ea a mai spus care este investiția inițială și ce lucrări sunt necesare pentru a fi realizate.
Apoi, a detaliat aspectele legate de angajarea personalului, de cine se ocupă de curățenie, spălat prosoape și cearceafuri.
Alexandra Bogatu a mai afirmat care sunt pașii care trebuie făcuți pentru autorizarea la Ministerul Turismului a unui astfel de apartament.
Totodată, ea a oferit și sfaturi antreprenorilor care doresc să investească în acest domeniu.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Vineri, 11.11.2021, începând cu ora 12:00, s-a deschis traficul rutier pe pasajul suprateran de la Domnești. Pasajul Suprateran Domnești are o lungime de 0.536 km și lucrările au fost finanțate prin POIM, Fonduri Externe Nerambursabile 2014-2020, […]
Altex, liderul pieței electro-IT din România, dă startul evenimentului devenit tradiție, Black Friday de Vară. În perioada 11-17 august, Altex oferă clienților reduceri de până la 40%, la numeroase produse care pot fi achiziționate din […]
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de euro), potrivit estimărilor GPeC, ARMO și ale principalilor jucători […]
Be the first to comment