Sameday, compania de curierat care a introdus livrarea la easybox în România, a înregistrat rezultate remarcabile în cadrul campaniei de Black Friday 2023. Cu un focus deosebit pe tehnologie și îmbunătățirea experienței consumatorilor, Sameday a livrat peste 4,1 milioane de colete în perioada 10-22 noiembrie. Cea mai aglomerată zi a perioadei a fost 13 noiembrie, când s-au înregistrat peste 550.000 de comenzi din partea magazinelor online, reflectând apetitul crescut al consumatorilor pentru achiziții în această perioadă.
Această performanță este rezultatul investițiilor semnificative făcute de companie în dezvoltarea ecosistemului tehnologic, creșterea capacității operaționale, extinderea internațională și dezvoltarea rețelei easybox, cu o investiție totală de peste 120 de milioane de euro în ultimii ani. Aceste progrese au contribuit în mod esențial la performanțele înregistrate în cadrul campaniei de Black Friday din acest an.
„Pentru noi, Black Friday este ca un examen, unul pentru care ne pregătim din timp și pe care ne bucurăm că îl trecem cu brio an de an. Rezultatele din 2023 reconfirmă angajamentul nostru față de clienți, prin inovare și eficiență, oferind servicii de livrare de calitate, într-un mediu comercial în continuă schimbare. Suntem recunoscători partenerilor pentru încrederea acordată și promitem să continuăm investițiile în tehnologie și servicii, pentru a oferi o experiență de livrare rapidă, eficientă și convenabilă și în viitor”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Expansiunea Sameday în Bulgaria și Ungaria consolidează poziția companiei ca partener de încredere pentru companiile din România. În aceeași perioadă, Sameday a livrat cu succes peste 200.000 de colete către cele două țări vecine. Astfel, Sameday devine un catalizator important pentru extinderea magazinelor online din România dincolo de granițele țării prin livrări transfrontaliere rapide și fiabile, susținând creșterea partenerilor în contextul pieței europene în continuă evoluție.
easybox rămâne modalitatea de livrare preferată a cumpărătorilor
În intervalul 10-22 noiembrie, aproximativ 2,5 milioane de colete au ajuns la clienți cu ajutorul rețelei easybox, marcând astfel o creștere de peste 30% față de aceeași perioadă a anului precedent. Dintre acestea, aproximativ 335.000 de comenzi au fost livrate numai vineri, 10 noiembrie.
Popularitatea easybox se datorează flexibilității, utilizării simple a lockerelor și proximității față de zonele de reședință. Peste 65% dintre coletele care au tranzitat rețeaua SAMEDAY în intervalul 10-12 noiembrie au avut drept destinație unul dintre cele peste 3.900 de easybox-uri din România. Timpul mediu de staționare al unui colet în locker, în intervalul 10-14 noiembrie, a fost de aproximativ 4 ore, iar cea mai rapidă ridicare a fost înregistrată în doar câteva secunde.
Clienții care au ridicat coletul în mai puțin de două ore de la confirmarea încărcării comenzii au avut șansa de a participa la un concurs pentru a câștiga un iPhone 15. Peste 200.000 de participanți s-au înscris la concurs în perioada 10-22 noiembrie. Primul weekend după Black Friday, 11-12 noiembrie, a reprezentat vârful înscrierilor în concurs, acestea atingând numărul de 42.591 în două zile.
Topul orașelor cu cele mai multe comenzi și industriile care au generat cele mai multe vânzări
La fel ca anul trecut, Bucureștiul a fost lider în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări, urmat de Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Brașov.
Cele mai mari volume de vânzări pentru clienții Sameday au fost înregistrate în categoriile: Fashion, Îngrijire personală și cosmetică, urmate de sectoarele IT&C, Jocuri, Cărți și Birotică.
Pentru a face față cu succes fluxului ridicat de comenzi din toată țara, pe lângă investițiile tehnologice, Sameday a implementat și alte măsuri precum creșterea numărului de angajați din depozite cu 45%, suplimentarea numărului de curieri cu aproximativ 22% și creșterea numărului de camioane pentru transportul coletelor în țară, de la 150 la 215 tiruri.
Clienții s-au putut bucura în această perioadă și de o experiență de utilizator îmbunătățită datorită celor mai noi inovații tehnologice dezvoltate de companie: aplicația Sameday APP care a ajuns la 500.000 de utilizatori în primele două luni de la lansare și asistentul virtual SAMY care oferă clienților asistență non-stop.
Aceste rezultate confirmă angajamentul continuu al companiei de a oferi servicii de calitate, eficiente și inovatoare, susținute de tehnologii avansate și o echipă dedicată. Sameday rămâne în fruntea industriei și promite să continue să ridice standardele serviciilor de curierat în România.
Be the first to comment