Brick România anunță planurile de extindere și un parteneriat cu Orange Business Services pentru dezvoltarea unei noi platforme online

Magazinul Brick de la Ovidiu. FOTO Brick

Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, înființat în 2002, are în vedere asigurarea unui acces mai rapid la achizițiile de produse necesare lucrărilor de construcție sau îmbunătățire a casei prin acoperirea unui areal regional cât mai amplu. Pentru a facilita livrarea produselor Brick în toată țara, compania anunță dezvoltarea unei noi platforme online în parteneriat cu Orange Business Services. Noua platformă va fi dezvoltată în următoarele trei luni ale anului și va fi una custom-made, cu stocuri actualizate în timp real și campanii de fidelizare.

Totodată, începând din acest an, Brick România anunță deschiderea primelor centre regionale în zonele localităților mai mici din țară, cu o ofertă de peste 40.000 de tipuri de produse și articole. În apropierea fiecărui oraș mare în care se va deschide un magazin Brick, compania intenționează să înființeze și centre regionale pentru locuitorii din zonele limitrofe sau rurale din județul respectiv, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere a business-ului. După inaugurarea Brick Ovidiu, cu o investiție totală de 4 milioane de euro, compania se află în prezent în negocieri pentru deschiderea unor centre regionale la Ghimbav și Câmpina.

După cum precizează Oana Nechita, Director Executiv al companiei constănțene, „aceste două direcții strategice – dezvoltarea noii platforme online și mărirea rețelei de centre regionale – ne vor permite să ajungem la un public cât mai mare aflat în localități din zone regionale neacoperite de segmentul nostru de activitate. 

Brandul nostru este unul utilitarist și pragmatic, și cum în industria noastră timpul costă, clientii noștri sunt chibzuiți și în această privință. De aceea este vital și pentru noi și pentru ei să fim foarte accesibili, bine poziționați ca proximitate. În zonele mai îndepărtate de orașele mari clienții nu au la dispoziție locații la care pot ajunge ușor pentru a se aproviziona cu produse pentru amenajarea și întreținerea locuinței, oamenii fiind nevoiți să parcurgă distanțe mai mari pentru astfel de achiziții.

Prin urmare, ne-am propus ca încă din acest an, special pentru oamenii aflați la confluențele localităților mici, să deschidem centre regionale care să servească nevoilor acestora și să îi scutească de drumurile anevoioase și consumatoare de timp către retail park-urile clasice, dar să și dezvoltăm platforma online care ne va permite să realizăm livrări în toată țara.

Primul punct regional din această serie, a cărui inaugurare a avut loc pe 2 iulie 2021, este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu, care se adresează unui areal de 60.000 locuitori, incluzând localitățile Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele, Năvodari și Mamaia Sat, areal neacoperit comercial până acum în județ. Acesta este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odată cu noul centru 30 de noi angajați s-au alăturat echipei Brick România.

 „Deschiderea centrului regional Ovidiu a fost pentru noi un succes. Suntem încântați de cum a fost primită de localnici această deschidere, prin urmare vorbim de un model pe care îl vom repeta la oricare dintre locațiile viitoare, completând astfel rețeaua de magazine din orașele mari cu centre regionale aflate mai aproape de locuitorii din zonele rurale sau din localități mai mici”, a adăugat Viorel Dima, Director de Dezvoltare al companiei.

De asemenea, pentru locuitorii orașelor mari Brick România va deschide și magazine centrale, în locații aflate la îndemână, în orașe precum București, Oradea, Satu Mare sau Cluj.

Despre Brick România

Compania Brick România este primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI din țară, cu o tradiție de aproape 20 de ani pe piață dobrogeană. Înființat în anul 2002, magazinul Brick este un solid furnizor de produse universale folosite pentru construirea, întreținerea, amenajarea sau decorarea locuinței. Brick se adresează în special clienților persoane fizice, pentru proiecte de tip DYI, dar și dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidențiale, oferind un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.

După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. Pentru 2021, Brick România mai are în plan și finalizarea negocierilor pentru locații în Oradea, Satu Mare, Ploiești, Cluj și București. În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr care va crește odată cu deschiderea noilor magazine.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*