Cardanti, primul furnizor de cărți de vizită digitale din România, și-a accelerat creșterea în pandemie și își propune să atingă o cifră de afaceri de 1 milion de euro. Numai până la jumătatea anului 2022, peste 4000 de cărți de vizită digitale au fost furnizate în țară, dar și în Europa și Statele Unite ale Americii.
În perioada pandemiei mai ales, distanțarea socială a impus adaptarea unor măsuri de comunicare mai sigure. Cărțile de vizită digitale au reușit să facă legătura între oameni, fără ca aceștia să fie nevoiți să atingă și să facă schimb de cărți de vizită clasice, din hârtie ori carton.
„Cu aceste cărți de vizită digitale se poate socializa fără limite, cu o singură carte de vizită avem la îndemână toate informațiile clare și concise. Practic, o carte de vizită digitală economisește timpul atât de prețios. În plus, contactele căutate pot fi reperate mult mai repede, în agenda telefonului”, a explicat Vasile Burcin, Fondator Cardanti.
Sustenabilitatea este încă un atu al cărților de vizită digitale, deoarece prin apariția acestui tip de cărți de vizită se elimină consumul de hârtie, fiind o metodă ecologică de transmitere a informațiilor de contact. Echipa Cardanti face cărțile de vizită digitale și mai eco-friendly, odată cu lansarea unui proiect de responsabilitate socială, prin care compania se angajează ca pentru fiecare carte de vizită vândută să planteze un copac.
Domenii în care cărțile de vizită digitale au succes
În România, majoritatea clienților care au achiziționat cărți de vizită digitale este reprezentată de persoanele din mediul antreprenorial, din sfera oamenilor de vânzări, din industria farmaceutică, a distribuitorilor de produse HoReCa, a avocaților, notarilor și din cadrul instituțiilor statului.
Nevoia tot mai mare de transmitere și accesare a informațiilor într-un timp cât mai rapid a stimulat întreaga piață a soluțiilor digitale. Astfel, digitalizarea cărților de vizită, ca metodă contactless de transfer al datelor de contact a făcut posibilă includerea unor funcții suplimentare, precum atașarea de prezentări în format pdf și videoclipuri de prezentare a produselor și servicii pe care le oferă posesorul unei astfel de cărți de vizită digitală.
Obții informații complete și actualizate, accesibile prin cod QR și NFC, făcând economie de timp și hârtie
Cărțile de vizită digitale permit transmiterea informațiilor în mod instant, prin NFC și scanare de cod QR. Acest lucru are ca rezultat optimizarea costurilor, fiindcă nu mai trebuie printate noi și noi cărți de vizită, iar informațiile conținute digital, precum numerele de telefon, adresa de e-mail sau adresa poștală, pot fi actualizate în timp real. În plus, pot fi menționate linkurile canalelor de social media, precum LinkedIn, Facebook, Instagram etc. Cărțile de vizită digitale, fie că sunt personale sau de business, pot avea o grafică individualizată, astfel încât să reflecte cât mai bine brandul personal al deținătorului sau, în cazul celor de business, să ofere cât mai multe informații concrete despre afacere și despre proprietarul cărții de vizită.
Be the first to comment