Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, inaugurează pe 6 octombrie cel mai nou și inovator showroom de gresie și faianță, situat în București pe Șoseaua Mihai Bravu nr. 12, după o investiție de 1 milion de lei.
Showroomul CESAROM își propune să ofere un concept inovator de expunere și vânzare de plăci ceramice în România, mizând, totodată, pe consultanță personalizată de specialitate, astfel încât clienții să beneficieze de experiență plăcută în alegerea gresiei, faianței și decorurilor cermice. Procesul de vânzare va fi asistat de aplicații profesionale de proiectare 3D. Compania asigură servicii de livrare la domiciliu, iar până la data de 30 noiembrie, orice client beneficiază de un discount de 20% la orice achiziție din acest showroom.
Deschiderea noului spațiu de expunere din Capitală coincide cu aniversarea a 60 de ani de existență a brandului pe piața românească și înglobează esența performanței CESAROM de peste jumătate de secol.
„De-a lungul istoriei sale de 60 de ani, CESAROM a fost întotdeauna un deschizător de drumuri în domeniul plăcilor ceramice. Întrucât cerințele clienților se schimbă continuu, odată cu noile tendințe ale pieței, venim în întâmpinarea lor cu cele mai inovatoare soluții și servicii, iar showroomul din București este un exemplu concret în acest sens. În cadrul acestuia oferim clienților soluții complete, adaptate în cele mai mici detalii nevoilor și stilului oricărui spațiu pe care aceștia doresc să-l amenajeze”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.
În plus, showroomul CESAROM propune clienților un concept unic, MIX&MATCH, ce presupune mixarea plăcilor din colecții diferite, având la dispoziție consultanță personalizată oferită de specialiștii CESAROM. Astfel, clienții au posibilitatea de a-și exprima creativitatea la cel mai înalt nivel și de a alege decoruri perfect aliniate preferințelor.
Tendințe și preferințe în materie de plăci ceramice
Când vine vorba de nevoile dezvoltatorilor în materie de plăci ceramice, potrivit datelor CESAROM, aceștia aleg preponderent produse pentru spațiile comune din clădirile rezidențiale, terase sau balcoane, mai exact gresii porțelanate care imită rocile naturale. Dintre acestea, cele mai căutate colecții CESAROM sunt Granito, Tanum, Move și Quartz.
Pentru renovări sau amenajări de apartamente noi, consumatorii finali aleg dintr-o gamă diversă de produse și designuri, în funcție de dimensiunea plăcii, suprafața lucioasă sau mată, modelul, respectiv culoarea. Cele mai cerute modele CESAROM sunt plăcile ceramice cu dimensiunea 60X30 cm precum colecțiile Statuario, Piedra, Cream sau Crust.
Formatul 60X30 cm este și cel mai bine vândut pe piața locală, cu o cotă de piață de peste 25% din totalul plăcilor ceramice comercializate.
La nivel de buget alocat plăcilor ceramice, acesta a atins un prag mediu în România între 60-80 lei pe metru pătrat, în contextul în care în 2021 piața locală de plăci ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingând o valoare de circa 210 milioane de euro și 40 milioane de metri pătrați.
CESAROM, creștere de cca. 12% a cifrei de afaceri în 2022
Pentru anul în curs, compania are în plan o creștere în linie cu dezvoltarea organică, vizând un plus de 12% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2021.
În 2022, Lasselsberger Ceramics România a continuat implementarea investițiilor în valoare de peste 2 milioane de euro, direcționate către dezvoltarea unei linii de rectificare a gresiei și faianței și lansarea de noi game de produse utilizând această tehnologie. Un alt obiectiv a fost deschiderea noului showroom CESAROM din Capitală, inaugurat la începutul lunii octombrie.
Totodată, în urma investițiilor în fabrica de la Cluj-Napoca, CESAROM a lansat in 2022 peste 150 de plăci ceramice de gresie și faianță.
Noutățile CESAROM de anul acesta includ formate tot mai mari, noi modele de gresii porțelanate rectificate, cu suprafețe super lucioase de 120x60cm, faianțe rectificate cu dimensiuni de 90×30 cm și 60x30cm, dar și piese speciale precum mozaicuri porțelanate, plinte sau trepte. Noile produse se înscriu în portofoliul de soluții complete pe care îl oferă CESAROM.
Tot în 2022, compania a lansat ARdesigner, o aplicație web bazată pe tehnologia realității augmentate, care funcționează pe conceptul unei „cabine de probă” virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia și faianța CESAROM în propria încăpere. Aplicația se adresează atât persoanelor care renovează sau finisează un apartament sau o casă, dar și proiectelor rezidențiale sau comerciale. În plus, retailerii parteneri CESAROM pot beneficia de avantajele ARdesigner, întrucât clienții acestora pot scana codul QR ARdesigner care conduce utilizatorul direct în aplicație.
Be the first to comment