Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link:
Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Autoritatea de concurență a făcut o serie de recomandări pentru a crește gradul de accesibilitate al serviciilor de telemedicină, facilitând, astfel, interacțiunea pacienților cu sistemul medical, în urma unui studiu derulat privind serviciile medicale furnizate în regim […]
Disponibilitatea spațiilor de birouri oferite la subînchiriere a atins în ultimii 3 ani cel mai înalt nivel din istoria pieței imobiliare din București, arată un raport al companiei de servicii imobiliare iO Partners. Principalul motiv […]
România poate obține un avans de reciclare cu până la 80% în următorii ani, prin implementarea și funcționarea corespunzătoare a Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), atingând astfel țintele impuse de Uniunea Europeană și devenind lider în […]
Be the first to comment