Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a încheiat anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, în creștere cu 65% față de anul anterior, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare, al nevoii companiilor de automatizare și de identificare de soluții pentru optimizarea proceselor, cheltuielilor etc.
„În 2021 am avut o evoluție bună în cadrul proiectelor desfășurate în segmentele de fintech și automatizare, eCommerce și dezvoltări custom complexe, care au avut componente web, desktop și de aplicații mobile. Estimam pentru 2022 cel puțin o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere contextul în care ne aflăm, mai exact faptul că avem o explozie a necesității de a utiliza produse digitale în cadrul proceselor interne ale companiilor, pentru automatizări și optimizări de costuri, cât și pentru interacțiunea pe care acestea le au cu clienții lor. Ne bazăm pe un context favorabil industriei, dar și pe investițiile în creștere efectuate de noi în 2021 și care încep să aducă rezultate”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.
TARA Interactive și-a bugetat pentru acest an investiții de 500.000 de euro, dublu față de anul trecut. Acestea vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și vestul Europei, dublarea echipei, la 70 de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău, și consolidarea poziției în rândul angajaților actuali și viitori, ca organizație prielnică în care merită să lucrezi și să te dezvolți.
Compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.
„Pentru 2022 am luat în calcul investiții de 500.000 de euro, dintre care, cea mai mare parte va finanța departamentele de marketing, vânzări și HR. Către creșterea echipei am alocat aproximativ 25%, bugetul incluzând procesele de onboarding și costurile aferente perioadei de adaptare, dar și training adaptat pe nevoile fiecărui angajat și la nivelul fiecăruia de expertiză. Oferim angajaților posibilitatea de a participa la cursuri de specialitate, cum ar fi învățarea unor limbaje sau a unor framework-uri noi pentru developeri, cursuri pentru cei din departamentul de testare manuală și automată. De asemenea, cei care au poziții de conducere de la orice nivel, au posibilitatea să participe la cursuri de management cu o durată de 4 luni, pentru a înțelege mai bine cum funcționează un business antreprenorial”, mai spune Vlad Lepădatu.
Cât privește evoluția industriei, TARA Interactive estimează un avans mai accelerat al pieței de software în 2022, pe fondul investițiilor mai mari, ca urmare a intrării în piață a fondurilor europene. Proiectele vor pune accent, în special pe zona de Big Data și AI, remarcându-se aici segmentul companiilor mari, a căror nevoie a evoluat de la soluții software care stochează datele (soluții de tip ERP, CRM) la o nevoie de a înțelege acele date și a le interpreta într-un mod corect pentru a putea lua decizii bune și în timp real.
Despre TARA Interactive
TARA Interactive este o companie romnească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienților săi prin furnizarea de servicii de dezoltare software și consultanță care stimulează competitivitatea și inovația.
Compania investește permanent în dezvoltarea angajaților și promovează o cultură organizațională axată pe egalitate, având o echipă închegată, unde toți angajații au acces la resurse pentru a crește profesional, cât și personal.
Be the first to comment