Începând din luna octombrie, primii clienți din mai multe țări europene au ajuns în posesia vehiculelor Spring pentru care au lansat precomenzi în perioada martie-iunie 2021.
Inedită prin amploarea sa, campania de precomenzi derulată începând cu 20 martie în țări precum România, Franţa, Italia, Germania sau Spania, a cunoscut un succes major, în primele trei luni fiind deja înregistrate peste 16 000 de rezervări.
Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menținut constant şi după încheierea campaniei inițiale, din iulie fiind înregistrate în medie în fiecare lună peste 5 000 de comenzi în Europa.
Beneficiind de o autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedește a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km pe zi.
Spring se afirmă în plus ca un vehicul de ofensivă, majoritatea clienților europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziție a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, 8 din 10 clienți de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii).
„Cu aproape 40 000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaște un excelent demaraj comercial. Ca soluție de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienți tradiționali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienți noi. R-EVoluţia este așadar în plină desfășurare!”, a declarat Xavier Martinet, Director de Marketing şi de Vânzări Dacia
Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori. Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia este prezentă în 44 de țări, de pe 4 continente, oferind vehicule robuste, fiabile şi adaptate nevoilor şi stilurilor de viață ale unor categorii largi de clienți. Modelele sale au devenit adevărate referințe pe piaţa auto : Logan a democratizat accesul la achiziția unui automobil nou, Duster s-a impus ca cel mai accesibil SUV, în timp ce Sandero a devenit liderul vânzărilor către persoane fizice în Europa. Dacia Spring se afirmă deja ca soluția de mobilitate electrică accesibilă tuturor.
Be the first to comment