După un Black Friday care a depășit toate recordurile în România, 1.800 antreprenori români participă astăzi și în eMAG Black Friday din Bulgaria și Ungaria

Stejara Pircan. FOTO SmartPoint

La o săptămână după ce au participat la cel mai mare Black Friday din România, 1.800 de antreprenori români care vând online pe eMAG Marketplace participă astăzi în Black Friday Ungaria și Bulgaria, unde se adresează unei populații de peste 16,5 milioane de locuitori în cele două țări.

Comercianții români au adus de Black Friday în cele două țări 2 milioane de oferte, cu 67% mai multe față de anul trecut.

Cu ajutorul programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border lansat anul acesta, sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. Peste 40% dintre ofertele incluse în programul FBE care au participat în Black Friday în România vor participa atât în Ungaria cât și în Bulgaria. FBE este un serviciu integrat prin care eMAG preia întreaga logistică de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur, dând astfel sellerilor posibilitatea de a se concentra asupra creșterii business-ului.

„Comercianții români din Marketplace au deja experiența unui Black Friday record și sunt pregătiți cu oferte foarte bune pentru a răspunde oricăror nevoi ale clienților din Ungaria și Bulgaria, pe care aceștia le-au așteptat și pentru care mulți au economisit un an întreg pentru a putea ajunge la cele mai mari reduceri din an. La fel ca în România, șapte din zece oferte sunt la cel mai mic preț din 2023”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

În România, ediția a 13-a a Black Friday a bătut toate recordurile, vineri, pe 10 noiembrie. Românii au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, cu 26% mai mult decât anul trecut. Vânzările au atins o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult față de ediția precedentă.

Datorită investițiilor pe care eMAG le-a făcut în tehnologie și în programe menite să susțină dezvoltarea ecosistemului regional de ecommerce, vânzările celor 53.000 de antreprenori care fac afaceri pe eMAG Marketplace au crescut cu 14% în primele luni ale anului față de aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de ei în această perioadă a crescut cu 31% față anul trecut, contribuind astfel la cele peste 20 milioane de articole disponibile pe platforma eMAG în regiune.

În Ungaria, eMAG a inaugurat recent cel de-al treilea depozit al său, situat la Dunaharaszti, lângă Budapesta in urma unei investiții de 100 de milioane de euro. În ambele țări, clienții eMAG beneficiază de servicii flexibile de livrare la easybox, care în Ungaria a ajuns la 700 de unități, iar în Bulgaria la 327.

Atât în Ungaria cât și în Bulgaria eMAG este lider în ecommerce și cea mai mare investiție românească cu  afaceri în cele două țări.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*