evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește la 600 de lei valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG. FOTO Clear Communications
Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG. FOTO Clear Communications

evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 de lei, reafirmând astfel angajamentul de a oferi clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în cel mai scurt timp. Comenzile plasate prin Glovo sunt livrate în mai puțin de o oră clienților din București.

„În prezent, valoarea medie a coșului de cumpărături în evoMAG este de 850 de lei, iar acest lucru ne-a determinat să creștem valoarea medie a produselor ce pot fi achiziționate prin Glovo. Fiind vorba preponderent de produse de tehnologie, cu o valoare mai mare, am considerat că extinderea limitei valorilor produselor ce pot fi accesate prin Glovo ajută clienții să aibă acces rapid la o gamă și mai mare de produse folosind cea mai rapidă soluție de livrare la acest moment în piață”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Peste 2.000 de produse sunt disponibile, în prezent, pentru a fi comandate prin Glovo. Acestea sunt împărțite în 59 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă. Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute (în medie, 45 de minute).

„Ne bucură faptul că evoMAG a crescut valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație, punând astfel la dispoziția clienților Glovo o gamă mai largă de produse, făcând un pas înainte în zona de Q-Commerce și livrare rapidă. Împreună vom depune toate eforturile necesare pentru a fi alături de clienții noștri, cu o gamă extinsă de produse și un serviciu de livrare la standarde ridicate”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Aproximativ 500 de comenzi sunt făcute lunar prin Glovo, cu o valoare medie de peste 130 de lei. evoMAG estimează o creștere de până la 200 de lei a coșului mediu de cumpărături prin intermediul Glovo, odată cu majorarea valorii maxime a produselor ce pot fi achiziționate astfel. Targetul de vânzări prin Glovo din perioada următoare este de circa 1.000 de comenzi pe lună.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*