Flix începe primele curse în India

Flix începe primele curse în India

Flix, furnizorul global de călătorii cu autocarul, anunță lansarea pe piața din India. Compania travel-tech își propune să aducă un plus pentru piața locală de transport cu autocarul prin implementarea unui model de afaceri care are la bază digitalizarea, siguranță rutieră și sustenabilitatea. Primele curse încep pe data de 6 februarie conectând 46 de orașe cu Delhi. FlixBus va opera 200 de conexiuni zilnice în colaborare cu cinci parteneri locali.

Cu o piață estimată la 30 de miliarde de euro, India este a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume, cu un potențial uriaș de dezvoltare și de modernizare. De asemenea, rezervările online pentru călătoriile cu autocarul sunt în creștere, ceea ce face ca acesta să fie momentul potrivit pentru ca Flix să introducă propria platformă de călătorii.

Compania se va concentra  pe implementarea unor standarde stricte de siguranță și pe valorificarea tehnologiei pentru a face transportul cât mai accesibil, un aspect crucial în contextul în care autocarul reprezintă prima opțiune de transport pentru milioane de călători.

“Prin aducerea serviciilor FlixBus în India, ne lansăm pe a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume și ne extindem rețeaua în Asia de Sud, la numai patru luni după ce am început operațiunile în Chile,” precizează André Schwämmlein, co-fondator și CEO al Flix.

“Acesta este un pas uriaș pentru Flix. Continuăm calea creșterii profitabile și adăugăm a 43-a țară în portofoliul nostru, prin implementarea modelului nostru de afaceri validat la nivel global, care are la bază parteneriatele cu operatorii de transport locali. Sunt convins că Flix va oferi în India un nou standard de călătorie – digital, convenabil, accesibil ca preț și care pune siguranța rutieră în centrul ofertei sale. Ca pe fiecare piață pe care intrăm, ne propunem să devenim lideri de piață și în India,” a mai adăugat Schwämmlein.

Modelul de afaceri FlixBus se bazează pe o colaborare unică la nivel internațional cu companiile locale de transport. Din 2013, FlixBus a încheiat parteneriate cu peste 1000 de parteneri de transport din întreaga lume.

Compania va pune un accent deosebit pe siguranța rutieră, astfel în India, autocarele din flota Flix au o vechime de cel mult trei ani și sunt echipate cu numeroase sisteme de asistare a șoferilor.

FlixBus este prezent pe piața din România din anul 2016 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 14 țări din Europa.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*