Freshful by eMAG: Pe timp de vară, românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali

FOTO SmartPoint

În perioada sezonului cald, românii preferă să cumpere tot mai mult legume și fructe de la producătorii locali. Astfel, în lunile mai și iunie, achizițiile de produse locale au înregistrat în platforma Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, o creștere de până la 80% comparativ cu orice altă perioadă din an. Cele mai comandate produse pe timp de vară sunt roșiile.

Produsele locale din platformă provin de la sere și livezi din județele Ialomița, Dâmbovița, Iași, Ilfov, Brăila, Argeș, Giurgiu, Galați, Prahova și Constanța, care asigură o sortimentație foarte variată de aproape 50 de categorii de fructe și legume, disponibile în funcție de cerere și de sezon. În prezent, în platformă sunt activi 125 de mici producători locali, iar lunar 50 de furnizori își doresc să intre în hipermarketul online, cu acces la peste 100.000 de clienți.

În topul vânzărilor se află roșiile, urmate de castraveți, verdeață, ceapă verde, fructe de pădure și ardei. Pe măsură ce încep recoltele pentru alte produse românești, o parte din consum migrează către aceste categorii noi. Indiferent de momentul din an însă, cel mai bine vândut produs local este pătrunjelul verde.

„Am observat că, în special pe timp de vară, clienții sunt tot mai interesați de produse locale. Adaptăm astfel oferta în funcție de cerere și completăm portofoliul cu produsele care se recoltează în fiecare sezon. În prezent, majoritatea fructelor și a legumelor pe care le comercializăm provin de la producători locali. Acest lucru ne ajută să avem un lanț scurt de distribuție, iar produsele ajung repede pe masa consumatorilor, la un preț foarte bun și o calitate excepțională”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

În această perioadă, clienții Freshful by eMAG găsesc în platformă fructe de pădure, cireșe, piersici sau caise și urmează să fie listate vișine, apoi mere precum cele de Voinești, dar și alte soiuri românești. La toamnă, vor fi listate pere, prune și pepeni.

Peste 8.500 de kilograme de cireșe vândute în aceste sezon

Freshful by eMAG a începutul sezonul acesta pentru cireșe în ultima parte a lunii mai și până în prezent oamenii au comandat peste 8.700 de kilograme.

În această perioadă, 24% dintre clienții activi din platformă au pus în coșul de cumpărături și cireșe, cu o medie de aproximativ 1,3 kilograme pentru o comandă. Astfel, 20% dintre comenzile plasate în sezon în platforma Freshful by eMAG conțin și cireșe. Sezonul de cireșe durează aproximativ de doua luni.

Cele mai comandate fructe de pădure: zmeură și afine

Sezonul de fructe de pădure a început anul acesta, pentru Fresfhul by eMAG, cu căpșuni, care au fost incluse în ofertă din luna mai, urmate de coacăze roșii eco, zmeură, afine și mure din luna iunie. Din luna iulie vor fi disponibile pentru clienți și agrișe, coacăze roșii sau albe și lonicera.

În această perioadă, aproximativ 19% din comenzile plasate pe Freshful by eMAG conțin și fructe de pădure. De la începutul sezonului, cele mai comandate produse din această categorie au fost căpșunile, fiind vândute până acum peste 3.000 de kilograme, urmate de zmeură. Mai mult, o noutate din platformă constă în includerea unor mixuri care conțin mai multe fructe de pădure din România. Freshful by eMAG livrează fructe de pădure de la nouă producători locali, din județele Dâmbovița, Buzău, Ialomița, Vâlcea și Ilfov.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*