Ghicitoarea verii vine de la Telekom Romania, iar abonații o pot găsi în aplicația mobilă MyAccount

Sediul Telekom România. FOTO C. George
Sediul Telekom România. FOTO C. George

Telekom Romania organizează o nouă campanie cu premii săptămânale și lunare în valoare de mii de euro pentru clienții care utilizează aplicația mobilă de management a contului MyAccount Telekom.
Utilizatorii aplicației MyAccount vor putea participa, până la data de 29 august 2021 inclusiv, în noua campanie organizată de Telekom Romania, “Ghicitoarea verii – Tombola MyAccount”, unde vor putea câștiga premii diferite în fiecare zi a săptămânii.

Cei care folosesc aplicaţia mobilă MyAccount pot câştiga, în fiecare dintre cele 13 săptămâni ale campaniei, premii rapide constând în telefoane Samsung Galaxy A21s, purificatoare de aer cu ozon, căști in-ear Xiaomi Mi True Wireless, brățări fitness Xiaomi Mi Band 5, boxe inteligente Google Home mini sau aparate de popcorn.

Totodată, în fiecare lună, utilizatorii care aleg să își plătească factura, reîncarce cartela și/sau să își activeze factura electronică pot câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele trei mari premii puse în joc, un televizor LED smart 4K Ultra HD Philips 43PUS7555/12, 108 cm (iunie 2021), un iPhone 12, 128GB, 5G, Black (iulie 2021) sau un laptop Lenovo IdeaPad 5 (august 2021).

De asemenea, utilizatorii care aleg să își modifice planul tarifar și/sau să-și reînnoiască abonamentele aflate în ultimele trei luni de valabilitate, vor putea câștiga tot lunar, prin tragere la sorți, un kit complet de premii speciale constând într-un Samsung S21, o tabletă Samsung Galaxy Tab A7, ceas smartwatch Samsung Galaxy Watch Active și un Laptop ASUS VivoBook 15 X 512 DA.

Pentru a participa la campanie, clienții/utilizatorii trebuie să intre în aplicație și să realizeze cel puțin una dintre operațiunile următoare: să reînnoiască abonamentul, să-și schimbe planul tarifar, să plătească cel puțin o factură, să reîncarce o cartelă Telekom sau să activeze factura electronică, după care să răspundă la o ghicitoare. Dacă a răspuns corect, utilizatorul va afla imediat dacă a câștigat unul dintre premiile rapide sau a intrat în tragerea la sorți lunară. Un utilizator al aplicației are posibilitatea de a câștiga maximum câte un premiu din fiecare categorie.

Ulterior realizării acțiunilor constând în plata facturii, reîncărcarea cartelei sau activarea facturii electronice din aplicația mobilă MyAccount, participantului îi va fi afișată posibilitatea de a răspunde la o ghicitoare în secțiunea „Sumar profil”, în maxim o zi lucrătoare de la efectuarea oricărei din acțiunile menționate anterior, eligibile la tombolă.
În urma realizării acțiunii de reînnoire și/sau schimbare plan tarifar, abonament în aplicația mobilă MyAccount, participantului îi va fi afișat un mesaj de confirmare, alături de posibilitatea de a răspunde la o ghicitoare, imediat după finalizarea acțiunii de reînnoire.

Toți câștigătorii eligibili trebuie să aibă conturile active (să nu fie suspendate, deconectate, restricționate pe motive de neplată sau fraudă) la data validării.

„Cu peste două milioane de accesări ale paginii de concurs a Copacului Magenta, utilizatorii aplicației MyAccount, ne-au dovedit încă o dată cât de atractive sunt campaniile pe care compania le organizează. Continuăm, în fiecare zi, să le oferim clienților noștri 999 de motive pentru a folosi aplicația mobilă MyAccount. Sunt convins că și această nouă campanie, plină de premii dintre cele mai diverse și atractive vor fi pe gustul abonaților noștri. Nu ne vom opri aici cu surprizele, dar, pentru moment, le urez mult succes tuturor și baftă la premii!”, a declarat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.

Aplicația MyAccount este un instrument digital de administrare a serviciilor de telecomunicații cu ajutorul căruia clienții pot controla abonamentul sau facilitățile oferite de cartelă de oriunde, oricând. Unul dintre principalele avantaje ale aplicației este faptul ca utilizatorii sunt în permanentă legătură directă cu administratorii aplicației, prin intermediul recenziilor, al comentariilor și al formularelor de feedback, dar și pe e-mail sau la telefon. Feedback-ul clienților a contribuit la îmbunătăţirea constantă a aplicației, pentru ca aceasta să răspundă cât mai bine nevoilor și așteptărilor acestora. Clienții pot plăti cu un singur click facturi sau accesa opțiunea de reîncărcare, pot activa factura electronică, pot reînnoi planul lunar al abonamentului de mobil, pot accesa instrumente de diagnosticare și soluționare a incidentelor sau chiar discuta cu chatbot-ul Tim, asistentul digital care consiliază clienţii în procesul de achiziție de servicii și asigură suport tehnic.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*