VELUX Group, unul dintre cei mai importanți producători de ferestre de mansardă, anunță că, începând cu 2025, devine partener oficial al Tour de France și Tour de France Femmes avec Zwift pentru următorii trei ani. În cadrul celor două evenimente, logo-ul companiei va fi inscripționat pe uniforma fiecărui ciclist.
Parteneriatul cu Grupul VELUX va aduce promisiunea brandului – de a introduce lumina naturală și aerul proaspăt în viața de zi cu zi – mai aproape de fanii Tour de France din întreaga lume, cu un impact mediatic impresionant, de peste 1 miliard de ore de vizionare la TV, în 2024. Parteneriatul include și Étape du Tour de France, cel mai mare eveniment de ciclism din Europa deschis publicului, unde cei 14.000 de participanți internaționali vor experimenta direct beneficiile luminii naturale și aerului proaspăt pe parcursul competiției.
„Acest parteneriat este o alegere naturală pentru VELUX, întrucât se aliniază perfect cu promisiunea brandului nostru și ne oferă o platformă ideală pentru a ajunge la un public global. Avem o oportunitate remarcabilă de a interacționa cu clienții și partenerii noștri în cadrul evenimentelor desfășurate pe traseele Tour de France și Tour de France Femmes avec Zwift, promovând în același timp beneficiile luminii naturale și ale aerului proaspăt în viețile noastre,” a declarat Lars Petersson, CEO al Grupului VELUX.
Parteneriatul pentru cele 2 evenimente va începe de anul viitor și acoperă cele 21 de etape ale evenimentului Tour de France și cele 9 etape ale evenimentului Tour de France Femmes avec Zwift. Evenimentul masculin se desfășoară între 5 și 27 iulie, iar cel feminin între 26 iulie și 2 august.
„Suntem extrem de mândri să încheiem acest parteneriat cu VELUX. Împreună, împărtășim o cultură a inovației, legături locale puternice și ambiția de a produce un impact pozitiv oriunde ne aflăm. Parteneriatul a venit în mod firesc și suntem încântați să îi avem pe VELUX alături de noi pentru a pune în lumină fiecare ciclist”, a declarat Yann Le Moënner, director general al ASO.
Prin intermediul parteneriatului, brandul VELUX va fi vizibil pe spatele tricoului fiecărui ciclist, alături de numărul său de concurs. În plus, VELUX va susține tradiționala „Lanternă Roșie” (Lantern Rouge) – un simbol al ultimului concurent din clasamentul general al cursei, recunoscut pentru perseverență și determinare. Astfel, fie că sunt profesioniști sau amatori, în edițiile viitoare ale Tour de France, Tour de France Femmes avec Zwift și Etape du Tour de France, VELUX va oferi sprijin tuturor participanților de-a lungul întregii curse.
Be the first to comment