Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că Hugo Boss și Nike deschid magazine în Fashion House Outlet Centre Militari, pe o suprafață de peste 900 de metri pătrați. Magazinele celor două branduri celebre își vor deschide porțile în noiembrie și vor oferi o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, cu reduceri zilnice de cel puțin 30% din prețul inițial.
În magazinul Nike, clienții vor putea găsi articole vestimentare și încălțăminte atât pentru bărbați, cât și pentru femei, în vreme ce Hugo Boss va oferi îmbrăcăminte premium, pentru bărbați.
Cu o istorie de aproape un secol, Hugo Boss este unul dintre cele mai mari și mai de succes branduri de fashion din lume, pe segmentul premium. Portofoliul său cuprinde numeroase linii sub etichetele HUGO și BOSS, dar și o rețea internațională care se întinde în peste 120 de țări. Peste tot în lume, numele „Hugo Boss” a devenit sinonim cu eleganța și luxul.
Nike se numără printre cele mai populare branduri de îmbrăcăminte sportivă din întreaga lume. De-a lungul anilor, brandul Nike, cu logo-ul său distinctiv, a devenit un simbol în moda urbană și hip-hop, datorită asocierii sale cu performanța în sport.
„Hugo Boss și Nike sunt două dintre cele mai apreciate și iubite mărci internaționale și suntem onorați că ne-au ales pentru a-și extinde operațiunile în România. Această decizie demonstrează în mod clar oportunitățile considerabile pentru retaileri pe o piață de outlet aflată în creștere. În plus, aceste noi adăugiri notabile vin să sublinieze misiunea noastră principală, aceea de a oferi consumatorilor români acces la branduri de top, la un raport calitate-preț excelent. Vom continua să extindem mixul de branduri și să oferim o experiență de cumpărături smart atât în Fashion House Militari, cât și în Fashion House Pallady – cel mai nou outlet al nostru, poziționat în estul Capitalei”, a declarat Cornelia Nicolae, Director Operațiuni Retail al Grupul Fashion House, România.
În această primăvară, alte două branduri de renume internațional – Tommy Hilfiger și Calvin Klein – au deschis magazine pe o suprafață totală de peste 350 metri pătrați în Fashion House Outlet Centre Militari.
Spațiul total disponibil în Fashion House Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, Centrul Outlet și-a extins constant portofoliul de branduri, oferind românilor reduceri zilnice de la 30 la 70%, pe tot parcursul anului.
Printre brandurile prezente în Fashion House Outlet Centre Militari se numără: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, United Colors of Benetton, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și River Woods.
Grupul Fashion House și-a extins recent operațiunile în România prin deschiderea celui de-al doilea outlet în partea de est a Capitalei, un proiect în valoare de 25 de milioane de euro, care se întinde pe 12.000 metri pătrați. În prezent, vizitatorii au acces la peste 20 de magazine, multe dintre acestea fiind branduri cu renume internațional precum: Puma, Killtec, Tom Tailor, Marc O’Polo, United Colors of Benetton, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s și US Polo. Outletul dispune de un loc de joacă pentru copii, restaurante și peste 300 de locuri de parcare pe care vizitatorii le pot accesa în mod gratuit. Cu o galerie în aer liber, Fashion House Pallady prezintă un concept de design inedit, inspirat din arhitectura Belle Époque a Capitalei. A doua și ultima fază a proiectului va demara în 2022 și vizează extinderea Centrului Outlet la 62 de magazine.
Be the first to comment