În primele 6 luni ale acestui an, Signal Iduna își consolidează poziția pe piața din România, înregistrând o creștere de 34% a business-ului față de aceeași perioadă a anului 2022, prin intermediul celor două companii cu care este prezentă

FOTO Signal Iduna

Companiile SIGNAL IDUNA au înregistrat în primul semestru din 2023 un volum al primelor brute subscrise de peste 200 milioane de lei, în creștere cu 34% față de perioada similară a anului precedent.

SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE, numărul 1 în asigurările de sănătate pe piața din România, conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) din ultimii 3 ani, raportează creșteri de 30% pe linia asigurărilor de sănătate în semestrul 1 din 2023 față de aceeași perioadă a anului trecut. Dinamica pozitivă a continuat să fie susținută de soluțiile complete, adaptabile oricărei companii, indiferent de dimensiune și tip de business și oricărei familii, atingând un volum al primelor brute subscrise de peste 137 de milioane de  lei.  Rezultatele înregistrare la nivel de companie de 154 de milioane de lei reconfirmă nevoia românilor de a beneficia de protecția financiară în fața riscurilor și incertitudinilor cu care se confruntă zi de zi.

Semestrul 1 al acestui an a însemnat și creșterea cu 27% a volumului de prime brute subscrise comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut pentru SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI, care are un portofoliu variat de asigurări generale, depășind 45 milioane de lei. Avansul a fost susținut de toate liniile de asigurare, însă cele mai importante creșteri au fost înregistrate pe segmentul asigurărilor de clădiri și bunuri de 40%, pe segmentul asigurărilor de asistență medicală în străinătate 42%, în segmentul asigurărilor de locuințe cu 28%, precum și în cazul asigurărilor de răspunderi profesionale și generale, cu 22%.

„Prima jumătate a anului 2023 a adus rezultate solide pentru business-ul nostru, în linie cu strategia noastră de consolidare a brand-ului SIGNAL IDUNA pe piața din România. Avem în plan și pentru următoarea perioadă o creștere cu două cifre, atât pe segmentul asigurărilor de sănătate, cât și pe segmentul asigurărilor generale. Ne dorim să oferim soluții de asigurare  simple și ușor de accesat, acoperind atât nevoile de asigurare individuale, cât și cele ale  clienților corporate și IMM-urilor. Păstrăm în focus și în acest an procesul de digitalizare pentru a ajunge la un număr cât mai mare de persoane și companii cu soluțiile de protecție adecvate”, declară Tiberiu Maier, Președinte al Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și al Consiliului de Administrație SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI. 

Cu o viziune orientată către viitor, SIGNAL IDUNA România pune bazele unei creșteri continue, prioritatea fiind satisfacerea nevoilor românilor prin produse și servicii de calitate, accesibile și inovatoare. Compania dezvoltă opțiuni flexibile și personalizate pentru fiecare client, asigurând protecția necesară pentru un viitor mai sigur.

SIGNAL IDUNA se asigură permanent că produsele și serviciile sale rămân la standarde înalte, folosind tehnologii recente pentru a simplifica procesele și a face experiența clienților cât mai plăcută și eficientă posibil. De la platforme online pentru gestionarea polițelor, până la instrumente moderne de accesare a serviciilor medicale, SIGNAL IDUNA se asigură că toate procesele sale sunt rapide, eficiente și ușor de accesat.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*