Managerul Trustului Media CityDigital, Adrian Boioglu, jurizează competiția „Un Logo pentru Constanța”

Jurnalistul Adrian Boioglu, managerul publicației BizPLUS. FOTO Liliana Boioglu
Jurnalistul Adrian Boioglu, managerul publicației BizPLUS. FOTO Liliana Boioglu

Constanța, un oraș-port cu o istorie bogată și un patrimoniu cultural unic, a lansat competiția „Un Logo pentru Constanța”, un proiect menit să redefinească imaginea orașului. Designerii și artiștii din întreaga țară sunt invitați să propună idei originale pentru un logo care să reflecte valorile autentice și spiritul vibrant al Constanței.

Adrian Boioglu, jurnalist cu aproape 30 de ani de experiență și manager al CityDigital Media, face parte din juriul competiției. Recunoscut pentru expertiza sa în comunicare și branding, Boioglu va evalua propunerile prin prisma impactului vizual și a coerenței acestora cu identitatea orașului.

„Un logo nu este doar o imagine grafică; este o poveste vizuală, un element esențial care capturează identitatea unui oraș. În cazul Constanței, acest simbol trebuie să reflecte nu doar istoria și patrimoniul cultural al orașului, ci și vitalitatea sa ca destinație modernă. Vorbim despre un design care să fie atât estetic, cât și funcțional, capabil să comunice cu ușurință valori precum diversitatea, deschiderea către lume și unicitatea orașului-port.

Culorile, formele și liniile nu sunt alegeri întâmplătoare, ci elemente care spun o poveste. În cazul Constanței, nuanțele de albastru ar putea sugera legătura cu marea, în timp ce accentele de auriu sau galben ar putea reprezenta soarele și energia litoralului. Totodată, este important ca designul să fie versatil, să funcționeze atât pe materiale tipărite, cât și în mediul digital, și să fie suficient de memorabil pentru a rămâne în mintea celor care îl văd”, a declarat Adrian Boioglu, jurnalist și membru al juriului competiției „Un Logo pentru Constanța”.

Profesioniști de top în juriu

Competiția beneficiază de un juriu format din experți recunoscuți din diverse domenii. Pe lângă Adrian Boioglu, echipa de evaluare include:

– Gabriela Țigu, profesor universitar la ASE București, specializată în branding și turism;
– Mihai Gongu, director de creație la Cheil Worldwide pentru Europa de Sud-Est;
– Călin Ile, președinte de onoare al Federației Industriei Hoteliere din România;
– Ștefan Vasilachi, partener creativ la TVC.

Lor li se alătură arhitecți, consultanți în dezvoltare urbană și specialiști internaționali în branding, care vor contribui la selectarea unei identități vizuale reprezentative pentru Constanța pe plan local și internațional.

Oportunitatea de a defini viitorul vizual al Constanței

Scopul competiției este de a găsi un logo care să întruchipeze moștenirea istorică, cultura vibrantă și potențialul turistic al Constanței, poziționând orașul ca o destinație modernă și inovatoare. Participanții sunt încurajați să creeze un design distinctiv, flexibil și memorabil, care să evidențieze unicitatea orașului.

Designerii au la dispoziție o perioadă limitată pentru a-și înscrie lucrările. Pe lângă recunoașterea publică, câștigătorul va avea onoarea de a contribui la noua imagine oficială a orașului.

Participarea la competiție

Regulamentul competiției și informațiile despre termenul limită sunt disponibile pe platforma oficială a proiectului. Aceasta este o șansă unică pentru designeri de a contribui la dezvoltarea imaginii unui oraș cu o poveste fascinantă și un viitor promițător.

Constanța, un oraș al contrastelor și oportunităților

Cu o istorie de peste 2.000 de ani, Constanța este un oraș-port emblematic al României, cunoscut pentru diversitatea sa culturală și arhitecturală. Logo-ul câștigător va avea rolul de a unifica și de a promova aceste calități, oferind o identitate vizuală care să reflecte trecutul și să inspire viitorul.

Prin această competiție, Constanța demonstrează că designul poate fi o forță transformatoare, capabilă să consolideze identitatea unei comunități și să contribuie la poziționarea sa pe scena internațională.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*