Mobilfox, care a împlinit anul acesta 6 ani de existență, a trecut printr-un proces complet de rebrading, care a constat în reînnoirea imaginii și a gamei de produse. Noua identitate a companiei va fi despre curaj și empowerment. Aceste două valori au pătruns în viața Mobilfox încă de la înființare, iar acum sunt reflectate și în comunicarea brandului, încurajând tinerii să ia atitudine și să îndrăznească să se exprime liber.
Fondată de Kevin Diller la vârsta de 16 ani, Mobilfox s-a bucurat de o creștere continuă și rapidă. Pornind inițial de la depozitarea produselor în casa bunicii sale, iar mai târziu la înființarea unui magazin pop-up în provincie, în prezent husele pentru telefoane Mobilfox sunt comercializate în 17 țări din Europa.
Compania promovează atitudinea curajoasă, îndrăzneață, deschisă să exploreze lucruri noi, husele sale durabile fiind o alegere excelentă pentru păstrarea telefonului în siguranță în timpul aventurilor incitante, către orice destinație. Brandul pune la dispoziția clienților o gamă variată de opțiuni din care pot alege și, în plus, îi încurajează pe aceștia să își exprime propriul stil prin personalizarea huselor.
Huse cu rezistență crescută și funcție MagSafe pentru iPhone
Mobilfox își continuă creșterea și în acest an, prin lansarea a zece produse noi, adaptate nevoilor și cerintelor actuale ale clienților. Compania tocmai a introdus pe piață noul său produs de top, husa Full-Shock 3.0.
Aceasta este o versiune îmbunătățită a modelului anterior, asigurând telefonului o securitate mai bună. Noul model are grad de absorbire al impactului foarte ridicat, suportând căderile de la o înălțime de până la 3,5 metri, în timp ce forma cu margini ridicate contribuie la creșterea siguranței. Partea din spate a husei Fullshock 3.0 este fabricată din acrilic foarte rezistent la zgârieturi, pentru a asigura durabilitatea modelului imprimat, iar rama este plăcută la atingere. Pe interior, aceasta este finisată cu un model de micropuncte, care împiedică carcasa să se lipească de spatele telefonului și îi adaugă și mai multă rezistență.
Utilizatorii de iPhone se pot bucura și de noua funcție MagSafe, care asigură o poziție optimă pentru încărcarea telefonului și o viteză de încărcare ridicată comparativ cu tehnologia wireless obișnuită.
Gama de culori este, de asemenea, completată de nuanțe noi, menite să revitalizeze atmosfera și să aducă un plus de energie în viața de zi cu zi și în weekend-urile aventuroase. Pe lângă acestea, Mobilfox oferă și huse transparente, ca răspuns la solicitările clienților. În plus, noile accesoriile disponibile, cum ar fi Cross Body și Lazy Strap, sunt ideale pentru sezonul de festivaluri, eliminând orice grijă legată de purtarea în siguranță a telefonului.
Alături de reînnoirea gamei de produse, compania, ajunsă la maturitate, își schimbă și strategia de comunicare. Mobilfox comunică acum pe o pagină globală de Instagram pentru a construi o comunitate în jurul brandului, iar împreună cu aceasta, a fost dezvoltat și un nou website.
Noul branding și noile produse sunt în curs de lansare în 16 țări europene, pe lângă Ungaria. Până în prezent, anul acesta Mobilfox s-a lansat în 6 țări noi: Lituania, Letonia, Estonia, Germania, Spania și Portugalia, iar compania continuă să se extindă în permanență.
Be the first to comment