MTH Digital bifează o creștere a cifrei de afaceri cu 25% în 2023 și se pregătește intens de Black Friday

Robert Dumitru. FOTO Sunday PR

MTH Digital, agenție de marketing online full service, a observat că, indiferent de perioada economică, firmele din România au continuat să investească în promovare, lucru firesc într-un mediu din ce în ce mai concurențial. Acest lucru s-a reflectat inclusiv în creșterea cifrei de afaceri, MTH Digital înregistrând în 2023 o creștere de peste 25% față de anul precedent.

MTH Digital s-a poziționat încă de la început ca o agenție care oferă expertiză pe mai multe sectoare de promovare online, de aceea acționează ca un departament de marketing externalizat pentru orice tip de companie care dorește expunere în mediul digital și creșterea vânzărilor.

Specialiștii MTH Digital ajută la creșterea afacerilor din ecommerce prin crearea de strategii de digital marketing adaptate specificului fiecărui client în funcție de poziționare, branding, buget și obiective. Aliniată permanent la cele mai noi trenduri din industrie, agenția MTH Digital oferă servicii de performance marketing și optimizare campanii pay-per-click pe cele mai relevante platforme de marketing online: Google Ads, Meta Ads (Facebook și Instagram), Linkedin, Youtube, TikTok, precum și servicii de email marketing, social media, copywriting, creație grafică și animații.

„În ultimii ani, ne-am concentrat atenția pe dezvoltarea sistemelor interne și atenția acordată clienților, iar acest lucru s-a văzut în evoluția business-urilor cu care am lucrat și implicit a creșterii cifrei de afaceri pentru MTH. Focusul nostru a fost și este în continuare să avem servicii care aduc cât mai multă valoare clienților noștri, urmărind acei KPI relevanți pentru afacerile lor, iar acest aspect a atras și mai mulți clienți către noi. Ceea ce ne dorim este să construim parteneriate de lungă durată, pentru că doar atunci poți crește și vedea valoarea pe care o aducem clienților. Ne mândrim chiar cu faptul că avem clienți cu care colaborăm de mai bine de 5 ani, astfel încrederea lor ne bucură și ne demonstrează că se poate.” declară Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital.

De-a lungul anilor, MTH Digital a colaborat cu branduri recunoscute în zona de ecommerce și le-a fost partener strategic pentru antreprenori, diferențiindu-se prin experiență, profesionalism și orientare către client. Focalizarea pe date, interesul către inovație și performanță, subliniază angajamentul lor față de clienți și parteneriatele de lungă durată.

Black Friday 2023 – MTH Digital apasă pedala de accelerație pe campanii de promovare

Black Friday 2023, noaptea cu cele mai mari reduceri din an, se organizează în România în data de 10 noiembrie 2023. În ciuda situațiilor economice și politice, anul 2022 a adus încasări pentru retailerii care au organizat campanii de Black Friday. Statisticile oficiale ale ediției din 2022 arată că segmentul IT a atras cel mai mare interes, precum și cel de Electrocasnice, Fashion și Jucării.

Nici anul acesta nu va fi excepție, MTH Digital estimând că magazinele online se pot aștepta la o creștere a vânzărilor de aproximativ 10% față de anul precedent. Pentru pregătirea celui mai așteptat moment de shopping online, specialiștii MTH Digital au început elaborarea strategiilor de promovare și sfătuiesc comercianții să-și pregătească din timp ofertele, dar mai ales să le anunțe cu două săptămâni înainte prin campanii de email marketing și social media, pentru ca publicul țintă să știe și să le viziteze magazinele online.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*