Noile magazine Altex din țară, primite cu entuziasm de către clienți

Magazin Altex. FOTO Altex

Cele trei noi magazine deschise de Altex, ȋn ultimă lună, ȋn Reșița (18 noiembrie), Câmpina (25 noiembrie) și Ploiești (3 decembrie), au fost primite cu entuziasm de către clienții din orașele respective și ȋmprejurimi. Astfel, vânzările din weekend-urile de după deschideri au depășit, ȋn total, 750.000 de euro. Doar magazinul din Reșița, primul din județ, a avut ȋncasări de aproape 200.000 de euro, ȋn ziua deschiderii. De la intrarea ȋn vigoare a certificatului verde, retailer-ul și-a servit toți clienții, cu respectarea reglementărilor ȋn vigoare.

“Vedem ce ȋnseamnă valoarea unui brand construit ȋn 30 de ani, care și-a respectat ȋntotdeauna angajamentele. Clienții au ȋncredere ȋn Altex pentru că au garanția celui mai mic preț din România, susținut prin programul ,,de 2X diferența”, știu că la noi găsesc  un stoc variat de produse, pentru fiecare categorie și tot mai multe servicii complementare. Crizele din ultimii doi ani, atât cele interne, cât și cele externe, ne-au afectat, bineȋnțeles, dar am pus mereu nevoile clientului pe primul plan, iar acesta s-a dovedit a fi atu-ul nostru. Ȋn plus, am continuat să ne implicăm activ ȋn viața comunităților din care facem parte, prin acțiuni de CSR care susțin educația, sănătatea și mediul ȋnconjurător”, spune Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

Deși temperaturile au fost scăzute, clienții din Reșița, Câmpina și Ploiești au ȋnceput să se adune ȋn fața magazinelor ȋncă dinainte de ora 7:00 dimineața, ora oficială a deschiderii. Ȋn prima săptămână, retailer-ul i-a ȋntâmpinat cu oferte speciale, iar sute de produse, din mai multe categorii populare, au avut prețuri reduse semnificativ.

Toate cele trei magazine sunt dotate cu tehnologie de ultimă generație, precum etichete electronice și display-uri digitale, care oferă clienților o experiență superioară de cumpărături.

Liderul pieței de retail va continua, și ȋn 2022, politica de extindere a rețelei de magazine și modernizarea celor existente, atât ȋn orașe mari, cât și medii. Ȋn același timp, va investi și ȋn activitatea online: perfecționarea magazinului online, lansarea unei aplicații și a propriului marketplace.

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*