Numire strategică la TCL:  Ying Cai devine Product Marketing Manager pentru Europa

Ying CAI devine Product Marketing Manager pentru TCL Europa

TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial, anunță, în premieră, numirea lui Ying CAI în calitate de Product Marketing Manager pentru Europa, divizia de electrocasnice mari și mici.

Cu o experiență de aproape 8 ani în domeniul dezvoltării de produse, precum și cu un background generos în marketing pentru piața europeană, ca urmare a activității derulate în Paris, CAI va redefini strategiile MDA și SDA pentru produse și marketing pe zona Europei.

„Sunt foarte încântată că mi s-a oferit această oportunitate deosebită de a mă alătura echipei TCL Europa pentru a transforma strategiile prin care sunt prezentate produselor noastre și pentru a evidenția și mai bine caracteristicile unice ale frigiderelor, mașinilor de spălat, aspiratoarelor, purificatoarelor de aer și altor dispozitive inteligente marca TCL. Compania noastră creează produse și servicii ușor de folosit datorită tehnologiilor performante utilizate în procesul de manufacturare.

Folosim un design atractiv și urmărim să generăm un ecosistem de electrocasnice smart, interconectate și controlabile prin aplicația TCL Home. Scopul TCL este să transforme fiecare casă într-una inteligentă printr-o gamă din ce în ce mai largă de produse, ușor de folosit și simplu de integrat în viața de zi cu zi. Este o onoare pentru mine să contribui la materializarea acestui deziderat”, a evidențiat Ying CAI.

Ying CAI, o carieră europeană cu un CV internațional

Absolventă a Școlii de Management IÉSEG, Ying CAI și-a început cariera la Haier Europa, în calitate de Product Manager pentru dispozitive electronice de consum, gândite pentru piața europeană.

A avansat în cadrul aceleiași companii, devenind Product Manager pentru electrocasnice mari, specializată pe piața din Franța, înainte de a se alătura echipei TCL Europa ca GTM[3] și Product Marketing Manager pentru MDA și SDA.

Electrocasnicele, un domeniu cheie în dezvoltarea TCL Europa

Deși este preponderent cunoscut ca brand de televizoare, TCL a început de câțiva ani să dezvolte, producă și distribuie la scară internațională electrocasnice de uz zilnic. Pentru piața din Europa, TCL tocmai a lansat în aprilie, anul acesta, o serie de frigidere, mașini de spălat, purificatoare de aer și aspiratoare robot. Viziunea și misiunea companiei este de transforma orice activitate casnică într-una plăcută și simplă, cu minimum de efort din partea utilizatorilor, prin tehnologii inovatoare. Astfel, TCL se concentrează pe două direcții:

Prima urmărește lansarea de electrocasnice smart pe piața din Europa, motiv pentru care TCL investește în dezvoltarea de electrocasnice mari și aparate inteligente, interconectabile.

A doua vizează construirea, în timp, a unui ecosistem smart, compus din electrocasnice TCL interconectate și controlabile 24/7 de oriunde.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*