PayPo continuă expansiunea în România și stabilește un parteneriat strategic cu LPP Group în România

Mikołaj Wezdecki, vicepreședinte al LPP. FOTO Sunday PR

PayPo, lider pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) în Polonia, continuă expansiunea în România printr-un parteneriat strategic cu LPP Group, unul dintre cei mai importanți retaileri de modă din Europa. Datorită acestei colaborări, clienții magazinelor Sinsay, Reserved, Mohito, House și Cropp pot beneficia de flexibilitatea serviciului ‘Plătește în 30 de zile’ oferit de PayPo, având posibilitatea de a face cumpărături astăzi și de a achita ulterior, fără costuri suplimentare.

PayPo – o nouă eră a cumpărăturilor flexibile

În ritmul alert al vieții contemporane, consumatorii se așteaptă ca lucrurile să se întâmple instant și fără complicații. Indiferent că vorbim despre un articol vestimentar, un gadget sau un accesoriu, dorința de a obține ceea ce își doresc cât mai curând posibil devine prioritară. Această orientare către rapiditate și flexibilitate a determinat apariția unor soluții de plată care să se alinieze perfect stilului de viață modern. Cu peste 360 de milioane de utilizatori la nivel global, BNPL a devenit o alternativă preferată în fața metodelor tradiționale de plată, fiind adoptată în special de generația Z și Millennials, care pun preț pe accesibilitate și simplitate în procesul de cumpărare.

În România, peste 30% dintre consumatori sunt interesați de soluții de plată care le oferă mai multă libertate financiară, iar PayPo vine să răspundă exact acestei nevoi, poziționându-se ca partener de încredere pentru cumpărători și retaileri deopotrivă. Prin integrarea PayPo în procesul de checkout al magazinelor LPP, experiența de cumpărături devine mai simplă și mai confortabilă. Clienții pot achiziționa produsele dorite, fără presiunea unei plăți imediate, având la dispoziție 30 de zile pentru achitare, fără dobânzi sau costuri ascunse. Această soluție răspunde perfect nevoilor generațiilor digitale, care apreciază libertatea de a cumpăra ceea ce își doresc, fără compromisuri financiare.

„Suntem încântați să primim LPP, unul dintre cele mai influente grupuri de modă din Europa, în rețeaua noastră de parteneri. Acest parteneriat consolidează angajamentul nostru de a face cumpărăturile mai accesibile și mai convenabile pentru consumatorii români. Prin introducerea serviciului nostru ‘Plătește în 30 de zile’ la toate mărcile LPP, oferim clienților flexibilitatea de a face cumpărături în propriile condiții, cu mai multă libertate financiară. Apreciem încrederea pe care LPP ne-o acordă și așteptăm cu nerăbdare o colaborare de succes și de lungă durată.” a declarat Raul Durma, General Manager PayPo România.

LPP Group împărtășește această viziune și își propune să aducă în România cele mai inovatoare soluții de shopping, adaptate nevoilor clienților săi.

„Căutăm constant modalități de a îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților noștri – atât în Polonia, cât și în străinătate. Extinderea cooperării noastre cu PayPo pe piața din România este un alt pas spre oferirea unui nivel mai mare de flexibilitate și confort financiar, permițându-le clienților libertatea de a-și alege produsele preferate. Remarcăm interesul manifestat de clienții LPP în utilizarea opțiunii de plată amânată, iar acest tip de soluție a devenit un standard în comerțul electronic. Suntem convinși că și în România acest serviciu va fi întâmpinat cu mare interes”, a declarat Mikołaj Wezdecki, vicepreședinte al LPP.

Buy Now, Pay Later – o tendință în creștere în e-commerce

Segmentul de Buy Now Pay Later sau BNPL (plăți amânate) se impune tot mai puternic pe piața din România, urmând o tendință accelerată de creștere la nivel european. La nivel global, acest segment este în plină expansiune, iar studiile estimează că până în 2027 numărul utilizatorilor BNPL va depăși 900 de milioane.

Conform estimărilor, în România, piața de e-commerce a înregistrat o creștere semnificativă, depășind pragul de 7 miliarde de euro în 2023. Printre categoriile cu cea mai mare creștere în vânzările online se numără domeniul fashion, unde soluțiile de plată flexibilă, precum PayPo, devin din ce în ce mai relevante pentru consumatori. Parteneriatul dintre PayPo și LPP Group, susține această evoluție, oferind cumpărătorilor o opțiune de plată modernă, fără presiunea unei plăți imediate.

Această tendință este susținută și de comportamentul consumatorilor, care caută soluții financiare mai flexibile, adaptate stilului lor de viață. Pe măsură ce piața BNPL continuă să crească, tot mai mulți retaileri aleg să integreze aceste servicii pentru a răspunde așteptărilor clienților și pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături online.

PayPo este o companie fintech de top, specializată în soluții „Cumperi acum, plătești mai târziu”, oferind o experiență de plată sigură și fără efort pentru milioane de utilizatori. Compania își propune să ajute consumatorii să cumpere cu încredere financiară, oferindu-le opțiuni flexibile și transparente de plată. Cu o prezență solidă pe mai multe piețe europene, PayPo continuă să își extindă rețeaua de parteneri pentru a îmbunătăți experiența clienților săi.

LPP este o companie familială poloneză, una dintre cele mai dinamice dezvoltate în industria modei din regiunea Europei Centrale. Timp de 30 de ani, a proiectat și comercializat cu succes colecții și accesorii în Polonia și internațional. LPP gestionează 5 branduri de modă: Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay, a căror ofertă este disponibilă astăzi în magazine fizice și online pe 42 de piețe globale. Compania dispune de o rețea de peste 2.800 de magazine, cu o suprafață totală de peste 2,4 milioane de m², și distribuie anual produse către 3 continente. LPP joacă, de asemenea, un rol important în crearea de locuri de muncă pentru peste 54.000 de persoane în sedii și structuri de vânzări din Polonia, țări din Europa, Asia și Africa.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*