Peste 130 de angajați eMAG au absolvit prima ediție a programului de accelerare în carieră Upgrade

Cosmin Dodoc. FOTO Smart Point

După un an de la lansare, Upgrade, cel mai amplu program de dezvoltare accelerată inițiat de eMAG pentru a susține angajații aflați la început de drum în a se adapta la nevoile actuale de pe piața muncii, numără 131 de absolvenți, care au parcurs peste 5.500 de ore de training. Mai mult de un sfert dintre participanții la program au reușit să treacă pe un rol nou în cadrul eMAG chiar în timpul programului. Principalele specializări de care angajații eMAG aflați la începutul carierei au beneficiat sunt tehnologie, marketing, vânzări, finanțe și optimizarea proceselor.

„Prima ediție Upgrade ne arată o dorință foarte mare de învățare a colegilor noștri tineri și de a fi la curent cu cele mai noi evoluții din domenii variate, astfel că ne bucurăm că un sfert dintre participanți au făcut deja un pas înainte în evoluția lor în acest an. Investim constant în programe de dezvoltare dedicate oamenilor din companie având convingerea că numai prin învățare continuă putem crește pe o piață a  muncii în permanentă transformare, pe care economia digitală o aduce. Ținem cont de feedback-ul pe care îl primim la fiecare ediție și actualizăm programul pentru a oferi o experiență adaptată, care să răspundă nevoilor fiecărui participant în parte,” a declarat Cosmin Dodoc, VP People & Organisation eMAG.

La lansarea programului, în iulie 2021, au aplicat 400 de angajați care și-au dorit să evolueze carieră, iar dintre aceștia au fost selectați 201. Upgrade este o investiție de 4 milioane de lei pe care eMAG o derulează pe parcursul a mai multor ani și are în vedere susținerea a 800 de colegi aflați la începutul carierei, care vor primi sprijinul necesar pentru a se adapta nevoilor curente de pe piața muncii. Programul presupune mai multe module de învățare intensivă, iar participanții beneficiază de sprijinul necesar pentru a-și dezvolta competențele profesionale necesare pentru a se perfecționa sau pentru a accesa roluri noi în companie.

Programul Upgrade (https://upgrade.emag.ro/) continuă, iar cei selectați vor participa la întâlniri de grup, organizate cu scopul de a-i ajuta să se cunoască mai bine, să își identifice punctele forte și rolul pentru care își doresc să se pregătească. Odată ce-și aleg rolul, ei vor putea participa la cursuri și programe de mentorat, precum și de e-learning, potrivite cu rolul pe care îl vizează.

eMAG investește constant în creșterea echipei și a dezvoltat de-a lungul timpului Academii de Business, Marketplace & People, programe pentru avansarea în carieră a noii generații de lideri precum Future25 sau inițiative dedicate seniorilor din companie precum Grow Talent, programe de executive development realizate în parteneriat cu universități precum Harvard, MIT sau London School of Economics.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*