Peste 20.000 de fani ai festivalului UNTOLD și-au asigurat intrarea la cea de-a 9-a ediție a unuia dintre cele mai mari festivaluri din lume

Festivalul Untold. FOTO Untold

Creatorii celei mai frumoase experiențe de festival au pregătit inițial 10.000 de abonamente pentru prima rundă de vânzări. Cu toate acestea, peste 60.000 de fani înregistrați pe site-ul festivalului și-au dorit să achiziționeze abonamentele care le asigură intrarea în acest tărâm magic.

Pentru că numărul celor care au intrat pe site să achiziționeze un abonament a fost extrem de mare, organizatorii au decis să ofere, mai multor fani, șansa de a cumpăra unul din abonamentele scoase la vânzare pentru ediția din 2024. Astfel, au fost vândute peste 20.000 de abonamente, depășind cu mult numărul inițial pregătit pentru prima etapă de vânzări. Fanii UNTOLD sunt inivitați să se înregistreze pe https://untold.com/register, pentru că, în curând, o nouă rundă de vânzări va fi disponibilă pe site-ul festivalului.

În 2023, peste 420.000 de fani din întreaga lume s-au bucurat de cei mai mari artiști și DJ ai lumii și de experiențele oferite de festivalul care ocupă locul 3 în Europa și locul 6 la nivel mondial, festivalul UNTOLD.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*