Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori de real estate de pe piața locală, anunță noi nume în portofoliul său de retail, în ambele centre comerciale pe care le deține – București Mall-Vitan și Plaza România.
Cele două mall-uri ale Anchor Grup s-au poziționat încă de la început ca destinații one stop shop și continuă să ofere branduri care răspund nevoilor și preferințelor consumatorilor. În plus, gradul de ocupare al celor două centre comerciale s-a menținut la un nivel înalt, cu peste 99%.
Cu un portofoliu variat de magazine, restaurante, dar și experiențe de divertisment, atât București Mall-Vitan, cât și Plaza România oferă sesiuni de shopping complete, un mediu vibrant și atractiv pentru consumatori și reușește să răspundă cerințelor în permanentă schimbare ale pieței. Al patrulea trimestru al anului a adus noi deschideri în cele două centre comerciale, branduri de renume venind mai aproape de comunitatea de aici.
Un nou magazin în București Mall-Vitan
Cu un început de an extrem de dinamic, primul centru comercial modern din România, București Mall-Vitan, aduce în inima orașului un bine-cunoscut brand românesc– Benvenuti. Situat la etajul 1 al centrului comercial, având o suprafață de 160 mp, magazinul vine cu cele mai noi colecții de încălțăminte și marochinărie ale brandului, dar și cu unele dintre cele mai în vogă mărci de lifestyle ale momentului.
Burger King ajunge în Plaza România
Din luna octombrie și comunitatea Plaza România se poate bucura de două noi branduri foarte cunoscute și așteptate – Burger King și Love Beauty.
Lanțul de fast-food recunoscut la nivel mondial, Burger King, a adus meniul său emblematic în food courtul centrului comercial; astfel vizitatorii se pot bucura de noi opțiuni culinare, care se adaugă la gama diversă de preparate existente aici.
În același timp, Love Beauty, furnizorul de servicii de înfrumusețare dedicate femeilor, a decis să își extindă locația existentă din Plaza România, oferind astfel o și mai bună experiență vizitatorilor săi.
Cu peste 25 de ani de experiență în România și o investiție totală de peste 525 de milioane de euro, Anchor Grup continuă să-și extindă portofoliul de branduri, aducând concepte exclusiviste și mărci dorite, precum Cellini Boutique & Lounge și Teilor Orange Concept. Dezvoltarea permanentă a segmentului de retail vine să sublinieze stabilitatea Anchor Grup, dar și contribuția sa la creșterea pieței.
Be the first to comment