Primăria municipiului Constanța organizează dezbaterea publică pe tema Proiectului de hotărâre referitor la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța și invită operatorii economici interesați, asociațiile și organizațiile patronale, ONG-urile sau orice entități interesate în data de 16 aprilie 2021, ora 10:00, în sala ʺRemus Opreanuʺ.
În contextul actual generat de situația epidemiologică determinată de răspândirea virusului SARS COV-2 și având în vedere măsurile generale care se impun pentru asigurarea prevenirii răspândirii bolii, se va admite prezența a maxim 2 reprezentanți pentru fiecare tip (domeniu) de activitate, în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 15.04.2021, ora 14:00. Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizați dacă intenționați să luați cuvântul la dezbaterea publică, pentru a putea fi înscriși pe listă, conform Legii 52/2003.
În situația în care numărul persoanelor/entităților înscrise va depăși numărul admis în sală, în vederea respectării normelor de protecție în actuala situație epidemiologică, celorlalți participanți înscriși li se va oferi posibilitatea de a participa online la dezbaterea publică, prin aplicația CISCO WEBEX MEETINGS. Participanții înscriși vor primi invitația de participare la videoconferință pe adresele de e-mail comunicate
Be the first to comment