Rabla pentru ceasuri 2023: WatchShop a pregătit peste 4000 de ceasuri de la branduri de renume

FOTO WatchShop

Un produs bun nu este suficient pentru a atrage cumpărătorii. Generațiile noi caută branduri cu ale căror valori să corespundă, iar conceptul de sustenabilitate oferă o motivație suplimentară pentru achiziție. De mai bine de 5 ani, retailerul online de ceasuri WatchShop.ro susține o astfel de inițiativă prin programul Rabla pentru ceasuri.

WatchShop.ro, magazin online specializat în comercializarea de ceasuri originale pentru bărbați și femei, se pregătește de lansarea campaniei Rabla pentru ceasuri 2023 și a pregătit pentru acest an peste 4000 de produse. Publicul targetat pentru această campanie este format din persoane interesate de limitarea consumului, preferând mai degrabă să achiziţioneze produse mai scumpe şi calitative. Vorbim despre o categorie de clienţi care apreciază ceasurile cu o valoare mai mare, durabile şi de calitate.

”Conceptul de sustenabilitate este tot mai vehiculat în ziua de azi, din ce în ce mai mulți oameni își doresc să facă alegeri etice atunci când cumpără un produs. De la an la an, am observat un interes tot mai mare pentru reciclarea ceasurilor. Până în prezent am reciclat peste 700 de ceasuri, dintre care 65% au fost ceasuri pentru bărbați, 33% ceasuri pentru femei, iar 2% ceasuri pentru copii. Astfel, în loc să arunce ceasurile pe care nu le mai poartă sau să le uite într-un dulap, clienții noștri pot participa la campanie, primind la schimb un voucher de 150 de ron pentru o achiziție ulterioară.” a declarat Andrei Apostol, CEO WatchShop.ro.

Conform reprezentanților WatchShop.ro, românii aruncă, în general, un ceas la doi-trei ani, după ce, în prealabil, îl păstrează într-un sertar, unde bateria se poate scurge eliberând metale grele în atmosferă și în canalizare. Cele mai multe pot fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.

Ediția din acest an se va derula între 15 februarie – 30 iunie, iar compania estimează ca vor fi reciclate peste 400 de ceasuri. Pentru a putea participa la programul Rabla pentru ceasuri, clienții trebuie să aducă ceasuri funcționale, cât și nefuncționale, dar în starea în care au fost achiziționate (să nu fie dezasamblate, fără curea, cataramă, geam spart) în showroom-ul magazinului din Strada Morilor nr. 42, Sector 3, București. Participanții din provincie vor putea trimite ceasul prin intermediul curierului, costul transportului fiind suportat integral de către expeditor.

Reprezentanții companiei WatchShop au pregătit pentru programul Rabla pentru ceasuri peste 4000 de modele de la branduri precum: Orient, Bulova, Aviator, Versace, Certina, Citizen, Iron Annie, Jaguar, Bulova, Swiss Military, Rotary, Zeppelin, Casio, Hugo Boss, Jacques Lemans, Seiko, Police, Diesel, Philipp Plein, Michael Kors, Guess, Ingersoll, Just Cavalli, Bering, Sector, Armani, Kenneth Cole, Lacoste, Edox sau Victorinox.

WatchShop.ro activează pe piața din România din 2009 și a cucerit pasionații de ceasuri prin modele originale, de calitate superioară și servicii premium. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a ceasurilor este de 30 de zile de la achiziție.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*